Ce am în geantă?

Salut! Sunt Elena și pentru astăzi am decis să vă pregătesc un articol cu tagul ce am în geantă? . Știu că acesta circulă prin blogosferă și am decis să-l fac și eu. Am ales o zi oarecare să fac poze și să vă arăt ce car tot timpul după mine. Încep cu geanta propriu-zisă:
Sunt o fană a genților mari mai mult din necesitate decât din moft: studentul la medicină veterinară trebuie să care mereu după el cărți, foi și tot felul de obiecte. Această geantă este de la Orsay și am primit-o cadou de ziua mea. Îmi place mult culoarea neagră, părțile formate din material textil în carouri, volumul genții și faptul că o pot purta în mai multe moduri. Eu o prefer în varianta mare, dar cu ajutorul unor capse o pot face să pară mai mică - când dispar părțile negre și rămâne vizibilă doar porțiunea cu carouri. Mai are la dispoziție o curea/bretea mai mare, dar mie-mi place să o port așa cum apare în poză.
Plonjez un pic înăuntru:
Nu se înțelege mare lucru, dar se rezolvă - am scos tot conținutul și l-am întins pe masă:
Ce car eu după mine? Încep cu partea stângă:
- portofelul, evident. Acest obiect este produs de Stradivarius și a ajuns în posesia mea odată cu geanta. Îmi doream un portofel mare, dar elegant și iată-l. Sunt foarte încântată de acesta și mii de mulțumiri persoanelor care mi l-au dăruit;
- sub portofel se vede o carte, cred că e cea de epidemiologie. Deasupra un pix de la Bic, pentru că acestea sunt preferatele mele și un block note de la Hotel Continental cred. Nu mai știu de unde-l am, dar e foarte comod atunci când trebuie să-mi notez ceva;
- flaconul mic cu sanitizer pentru mâini. Nu știu cât de eficient e, dar îl car după mine și-l folosesc când nu am cum să ajung la o sursă de apă;
- șervețele - umede și uscate, tot timpul trebuie să le am la mine. Consider că sunt obiecte care niciodată nu trebuie să lipsească din poșeta unei doamne;
- ochelarii de soare - mă descurc cam greu fără ei dacă prind o zi însorită. Prefer să îmi verific geanta de 3 ori decât să-i uit. Sunt procurați dintr-un magazin oarecare și știu că am dat până în 20 de RON pe ei - dar îmi plac foarte mult;
- telefonul - cred că nu are sens să mai zic ceva. Telefonul a devenit un obiect de care nu te prea poți lipsi;
- o sticlă de apă, în cazul de față e o sticlă de apă plată Zizin la 1 l. Nu am tot timpul cu mine, dar încerc să nu uit de importanța consumului unei cantități de minim 2 l de apă pe zi. Căratul după mine a unei sticle mai mari îmi ușurează munca - mă asigur că beau măcar 1 l de apă pe zi. În plus, la ce cald e afară, sticla aceasta este o scăpare;
- portfard de la L'Occitane En Provence. Culoarea galbenă e preferata mea iar portfardul de față arată super drăguț! Îl am tot timpul în geantă. Să vedem ce conține acesta:
Primul obiect este un pix, în cazul în care pixul meu de bază se termină. Este la fel Bic și e liniștitor să știi că dacă-și pierzi pixul, găsești altul la fel în portfard. Al doilea obiect este un ambalaj tip ou cred că de la o vopsea pentru păr Syoss, dar nu sunt sigură. Avea înăuntru mănuși din plastic, eu însă am păstrat ”recipientul” și am pus o pereche de mănuși chirurgicale în acesta. La facultate nu se știe când am nevoie de acestea, așa că prefer să am tot timpul măcar o pereche la mine. Pătrățelele verzi sunt niște dropsuri mentolate împotriva tusei. Următorul produs este un ruj de la Oriflame, Lip Spa Therapy, nuanța Caring Nude. Este un ruj retractabil și foarte hidratant. Vine într-o nuanță foarte apropiată de nuanța mea naturală, așa că-l folosesc dacă mi se duce rujul aplicat înainte de a ieși din casă sau pentru a-mi hidrata buzele. Ultimul produs este o cremă pentru mâini de la L'Occitane En Provence, Fleurs de Cerisier de 10 ml, adică travel size. Dintre toate cremele pentru mâini pe care le am sau le-am avut, aceasta este preferata mea la capitolul miros. În ceea ce privește îngrijirea mâinilor, este ireproșabilă.
Cam atât în ceea ce privește conținutul genții mele. Ce lucruri v-au plăcut? Ce obiecte trebuie să fie neapărat în geanta dvs? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii