Colecția de rujuri: Istanbul Soft Matte Lip Cream de la Nyx

Hello dragele mele, astăzi vreau să vorbim puțin despre rujuri, sau mai bine-zis, despre un individ din colecția Soft Matte Lip Cream de la Nyx.
Colecția este apărută de ceva timp și la prima ocazie am pus lăbuța pe unul. Voiam neapărat un ruj mat, dar nu știam ce culoare să îmi iau - rujuri roșii am, portocalii am, roz-fuchsia am... noroc de faptul că eram cu miss Mădălina H. care mi-a zis (citez): ”ooof Elena, ia-ți o nuanță pe care nu o mai ai acasă”. Așa că mi-am încredințat destinul în mâinele ei și astfel am ajuns să cumpăr nuanța 06 - Istanbul. 
Impresii:
Istanbul este o nuanță plăcută de roz - un roz-bujor puțin prăfuit. Se așează frumos pe buze, culoarea rămâne un timp îndelungat - chiar dacă mănânc sau beau cafea. La fel, odată aplicat pe buze, rujul nu se simte - e ca o peliculă foarte fină care nu deranjează. Îmi place și aplicatorul - comod și capabil să preia destul produs - dar nu în exces! - pentru a fi aplicat. În ceea ce privește mirosul, este unul plăcut care la rândul său persistă. Dacă îmi aduc minte bine, am dat 27 de RON pe ruj, vara trecută, produsul fiind procurat de la The Makeup Shop - din magazinul fizic din Iași.  
Ca minusuri, nu am reușit să găsesc vreunul.
Din punctul meu de vedere, SMLC nuanța 06 se potrivește de minune persoanelor cu tenul deschis, iar culoarea în sine mi se pare cea mai potrivită pentru vară - când vrei să porți un ruj ușor dar nu vrei să simți că ai ceva aplicat pe buze. Din partea mea, această colecție de rujuri de la Nyx merită toți banii - dacă vă doriți un produs durabil și cu o culoare frumoasă, Soft Matte Lip Cream este răspunsul!
Istanbul pe buze: lumină artificială (sus) și naturală (jos)
 Folosiți produse make-up de la Nyx? Să avezi o zi frumoasă <3

Comentarii