L'Occitane En Provence - cutia cu iriși (Iris Bleu & Iris Blanc)

Bună! Astăzi vreau să vă prezint o cutiuță magică, un cadou de 8 martie - un buchet de iriși într-o cutie!
Irisul este o floare frumoasă, care pentru mine e o amintire: bunica tot timpul avea plantați în grădină iriși ce-și desfăceau petalele în fiecare vară. Mă certa dacă încercam să miros de prea aproape florile - îmi zicea că sunt prea firave și s-ar putea să le strivesc. Dacă stau să mă gândesc acum, mă intoxicam cu iriși și apoi vedeam doar violet în față, iar mirosul îmi rămânea pe piele până a doua zi.
L'Occitane a decis să-mi amintească de zilele de vară cu iriși: a scos pe piață gama Iris Bleu & Iris Blanc, în cadrul La Collection de Grasse. Cutiuța mea este compusă din: 
- cremă de mâini Iris Bleu & Iris Blanc;
- lapte de corp Iris Albastru & Iris Alb;
- mini apă de toaletă Iris Bleu & Iris Blanc;
Să le luăm pe fiecare pe rând:
Crema de mâini vine într-un volum de 30 de ml și miroase foarte puternic a iriși. Are o textură delicată și foarte ușoară, cu efect de catifelare. Conține unt de shea și glicerină, două componente ce îngrijesc pielea mâinilor.
Laptele de corp ( ambalaj de 50 de ml) are o textură lejeră, pe piele se simte ca vata de zahăr - ușor și aerat. Hidratează, parfumează și alintă pielea indiferent de toți factorii posibili. Îmi place că lasă și o senzație de piele pudrată după aplicare. Îl recomand, deși nu știu cât ține - e atât de delicios acest lapte de corp încât e greu să te abții să nu-l folosești încontinuu.
 Mini apa de toaletă e un buchet imens de flori într-o sticluță de 7,5 ml. Îmi place ambalajul și esența: dulce și răcoritoare, ca o briză într-o vară fierbinte. Foarte comodă și utilă, pentru călătorii sau ocazii speciale. Aroma persistă mult pe piele.
Pe lângă cele trei produse și cutiuță - care e și ea foarte drăguță și comodă, am și o poșetă-portfard, roșie, cu fungiță și flori de sakura - îmi inspiră genul acela de poșete pe care le poartă gheișele - mici și delicate. Foarte comodă pentru a fi purtată în geantă - cu un parfumel și mini-cremă la îndemână.
 Îmi place mult acest set - parfumat, plin de melancolie și amintire pentru mine. 
Dacă vă plac aromele florale, Iris Bleu & Iris Blanc este setul potrivit!
Să aveți o zi minunată!

Comentarii