Produse consumate - Aprilie 2016

Bună-bună, eu sunt Elena - eterna proprietară a măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...
Produse consumate!
Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul și dvs :) Deoarece luna aceasta am consumat destul de multe lucruri, le voi împărți pe categorii. Să începem:
1. Aprilie a fost luna cremelor, iar prima este o cremă pentru mâini de la L'Occitane En Provence. Mi-a plăcut ambalajul, dar mi-a plăcut și mai mult aroma - de iasomie, immortelle și neroli. În ceea ce privește îngrijirea mâinilor - crema s-a descurcat de minune. Mi-a părut rău să mă despart de aceasta;
2. Tratamentul iluminator de la Avon Planet Spa, Caribbean Escape cu extract de perle și alge de mare. Nu prea am utilizat acest produs pe post de tratament - mai mult de jumătate de cutie am folosit-o ca bază pentru machiaj în fiecare zi. Pot să spun că mi-a plăcut pe post de bază - se absoarbe rapid, oferă feței prospețime, produsele de make up se așează uniform pe față și nu-și alterează aspectul pe parcursul zilei. Ca tratament iluminator e ok, dar ca bază pentru machiaj acest produs mi-a plăcut mai mult;
3. Crema pentru mâini de la Avon Care Velvety Soft cu ulei de argan. În mare, mi-a plăcut - a protejat și hidratat pielea mâinilor, dar pe mine m-a plictisit la un moment dat mirosul acesteia. Fiind un produs în cantitate mare - 100 de ml, nu e de mirare că am vrut să-l termin mai repede;
4. Cremă pentru mâini de la L'Occitane En Provence cu unt de shea, varianta travel size. La fel ca prima cremă din postarea de azi, mi-a încântat pielea mâinilor cu prospețime și hidratare. La capitolul miros nu mi-a plăcut la fel de mult ca varianta cu neroli, dar a fost mai ”grasă” - perfectă pentru momentele în care-mi simțeam pielea mai uscată ca de obicei;
5. Următoarea categorie este cea a produselor din baie - primul produs este loțiunea de corp de la Avon Naturals, varianta energising - Green Tea & Verbena. Am început să folosesc produsul într-o perioadă în care-mi doream o trezire a simțurilor și mi-a plăcut mult. Are o textură ușoară care se îmbibă rapid în piele și o hidratează ușor. Mirosul se păstrează pe piele într-o cantitate mai mică, dar perceptibilă;
6. Șamponul de regenerare Londa Professional Visible Repair. Am început șamponul acesta prin decembrie și m-a ținut vreo 4 luni, având în vedere că vine în varianta de 1 l și eu mă spăl pe cap odată la două zile. Mi-a plăcut mult-mult și cu siguranță îl voi reachiziționa: curăță delicat firul de păr, îi conferă strălucire și după câteva luni de utilizare, am observat că firul de păr a devenit mai rezistent;
7. Balsamul pentru păr de la Pantene Pro-V Repair & Protect. L-am folosit pentru prima dată și pot spune că nu este un balsam-minune. Este ok, ușurează pieptănatul, miroase plăcut, dar nu am observat nimic extraordinar la acesta;
8. Ulei de argan ecologic de la Sunlit. Am această sticlă de câțiva ani prin casă și am tot lungit-o până am terminat-o. Uleiul de argan este un ulei plăcut, care hidratează pielea și hrănește firul de păr, dar nu pot să zic că m-a dat pe spate. Foloseam uleiul pentru măști pentru păr și în scrub-uri naturale cu zaț de cafea pe post de vehicul. Mi-a plăcut efectul pe care l-a avut asupra părului - mai ales după experiența mea cu creta pentru păr, dar în general nu îl consider a fi un ulei magic sau must-have pentru mine;
9. Tratament pentru păr de la Avon Advance Techniques Supreme Oils - mi-a plăcut la început, deși îmi era frică să nu-mi grăbească procesul de îngrășare a părului. L-am folosit odată al 2 zile, pe toată lungimea firului de păr - de obicei pe părul ud. Acum că s-a terminat, nu pot să spun că observ o mare diferență: părul meu arată la fel, nu simt vreun efect de fortificare a firului sau mai multă strălucire;
10. Cretă pentru păr de pe eBay. Dacă sunteți curioși ce-i cu ea, vă invit să citiți articolul. Tot ce pot să spun e că a fost o experiență inedită și că mă bucur că s-a terminat;
11. a venit și vremea produselor cosmetice - primul este o mască pentru față cu Coenzyme Q10 de la malie System. Îmi plac mult măștile de la această firmă și pot să spun numai lucruri bune despre; când îmi simt fața foarte uscată și dezhidratată, o mască de la malie îmi rezolvă problema, în doar jumătate de oră;
12. Balsam de buze Nivea Essential Care. Rămâne a fi preferatul meu din toate timpurile - nu am gâsit încă un balsam pentru buze mai hrănitor și mai delicat decât acesta;
13. Mască pentru puncte negre Luke.  Am mai multe și le-am primit drept cadou pentru comanda cu măștile de la malie System. Le folosesc destul de rar, pentru că nu prea am probleme cu punctele negre. În plus, conțin cărbune, iar mirosul acestuia uneori este deranjant. În ceea ce privește punctele negre, în schimb, le elimină. O recomand persoanelor care se luptă cu această problemă;
 14. Dischete demachiante Cleanic - nu-mi amintesc dacă am mai scris depsre acestea, dar știu sigur că le-am mai folosit cândva. Sunt ok ca preț și calitate - nu se dezintegrează de la loțiune/cremă/acetonă;
15. Paletă de contouring de pe eBay. Am achiziționat-o acum vreun an-doi cu ideea de a învăța să-mi conturez fața. Pe lângă faptul că miroase puternic a tămâie, paleta mi-a stricat câteva pensule - consistența produsului e mult prea solido-gelatinoasă și nu dorește să se ia de pe pensulă, nici spălată cu produse speciale. Nu mă așteptam să fie o paletă extraordinară, așa că nu-mi pare rău că se duce la coș;
16. Ruj The One Power Shine Lipstick de la Oriflame, nuanța Glistening Rose. Mi-a plăcut, atât datorită texturii și a efectului hidratant, cât și nuanței: un roz-pal cu particule sclipitoare, dar fără a deveni kitsch.

Voi ce produse din această listă folosiți? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți! 

Comentarii