Parfumuri roll-on de la Avon: Far Away și Pur Blanca

Bună :)
Astăzi vreau să vorbesc un pic despre două parfumuri drăguțe, și anume despre Pur Blanca și Far Away, ambalate în ”eprubete”, cum îmi place să le zic. Parfumurile respective sunt aproape de perfecțiune: sunt mici, încap în portfard, ideale pentru vacanțe, cu miros concentrat și un aplicator roll-on foarte comod. 
Far Away face parte din categoria parfumurilor oriental-florale, fiind o combinație reușită de toate aromele dulci posibile: ylang-ylang, iasomie albă, trandafir, floare de măslin dulce, vanilie, lemn de santal, mosc senzual. Din punctul meu de vedere, este mai potrivit pentru sezonul rece - deoarece împrăștie mirosuri de vară peste tot pe unde calc.
Și Pur Blanca face parte din categoria parfumurilor oriental-florale, dar are o notă de prospețime în componența sa, astfel încât îmi place acest parfum mai mult în perioada caldă, în verile toride. 
Eu am variantele mici ale parfumurilor - de 9 ml și sunt foarte mulțumită de ele - miros, persistență, preț, stare de spirit oferită :) Vi le recomand!

Comentarii