Manichiura de miercuri: pete colorate în nuanțe de violet

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură cu pete în nuanțe de mov!

Într-o zi mă lovise dorul de mov - am scotocit prin cutia mea cu oje și am dat de câteva nuanțe. M-am gândit și la un fundal - de ce nu unul argintiu? Așa că am purces la treabă.
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
De la stânga la dreapta: 
Flormar nr. 112;
Rimmel London nr. 856 How Do You Lilac It?;
Astor Fashion Studio nr. 304 Tribe Power
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Sally Hansen nr. 415 Ruby Do;
Sally Hansen Double Duty base coat;
Sus - Nail Dotting Tool de pe eBay.
Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, aplicăm un strat de ojă  Flormar nr. 112
4. Cât oja de la Flormar nu s-a uscat încă, cu ajutorul unui Dotting Tool aplicăm câteva buline, la nimereală, pe unghie. Apoi amestecăm culorile, la nimereală, cu același Dotting Tool
5. După ce toată ”compoziția” s-a uscat, se aplică un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping;
6. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
Mi-a ieșit câte un model diferit pe fiecare unghie, fiind totuși în același stil. Ce părere aveți?
O zi minunată vă doresc!

Comentarii