Balsam de păr marine Coral cu parfum de cocos și ulei de argan

Salut! Astăzi vă prezint un produs care a intrat de curând în casa mea, dar urmează să rămână pentru mult timp. Oaspetele meu se numește marine Coral și este un balsam pentru păr îmbogățit cu ulei de argan și aromă de cocos. Yummy!
Cumpăr acest produs pentru a doua oară și m-a cam bulversat faptul că ambalajul+prețul de pe raft erau aceleași, dar denumirea alta: primul produs pe care l-am achiziționat se numea Geroroyal, acum e marine Coral. Dar dacă tot scrie sub titlu ”new generation”, cred că a fost revizuit și puțin modificat. 
Prezența balsamului în cabina mea de duș este mandatorie: când ai firul de păr subțire și moale, în lipsa balsamului riști să ți-l încâlcești tare de tot și la pieptănat să rămâi cu peria în el. O altă problemă se iscă atunci când ai părul cu tendințe de îngrășare la rădăcină și normal la vârfuri. Ce faci? Aplici balsamul doar pe vârfuri, ca să fie totul frumos - în cazul meu.
Revenind: eu folosesc acest balsam pentru a doua oară și nu știu cât de mult s-a schimbat formula acestuia. După mine, tot ce s-a modificat e mirosul, deși mai păstrează note din Geroroyal. Consistența și efectul sunt aceleași. Nu știu cât de eficient este uleiul de argan din compoziție, dar per total produsul își face treaba: îmi ușurează pieptănarea, miroase plăcut și asigură firului de păr aspectul mătăsos. Eu sunt foarte mulțumită de acest balsam - fabricat în România de către laboratoarele Spuma - și cu siguranță îl voi cumpăra în continuare. 

Voi folosiți balsamul de păr? De la ce firmă? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii