Delia - soluție pentru îndepărtarea ojei fără acetonă

Hello! Sunt Elena și astăzi vreau să vă prezint o soluție pentru îndepărtarea ojei de la Delia (nu cântăreața, again).
Am procurat-o din Auchan și m-a atras fraza ”For natural & artificial nails”. Deși folosesc exclusiv oja normală pe unghii, mi-am zis că produsul trebuie să aibă o capacitate uimitoare de a îndepărta oja - dacă este recomandat și pentru unghiile false. Am pus produsul în coș și am ajuns acasă. 
Ce mi-a plăcut: 
Faptul că îndepărtează oja fără ca să fie nevoie de 50 l de produs pentru o unghie.
Nu usucă unghia astfel încât aceasta să semene cu pustiul Sahara și nu oferă acea nuanță neplăcută de portocaliu.
Ce nu mi-a plăcut:
Mirosul. Am o problemă cu produsele pe care scrie Acetone Free și care miros a acetonă de la o poștă. Comparativ cu ultimul dizolvant pe care l-am folosit, miroase mai bine/mai suportabil. 
Per total, e un dizolvant decent. Lăsând la o parte mirosul, își face treaba și este economic. Dacă aveți nevoie urgent de un dizolvant, îl găsiți la Auchan, nu costă mult și e eficient. 

Care este dizolvantul dvs preferat? O zi minunată să aveți!

Comentarii