Avon pearls - perle sidefii pentru o strălucire de durată

Bună dragele mele, astăzi vreau să vă prezint perlele iluminatoare de la Avon - un produs care mi-a picat cu tronc primăvara trecută.
Am procurat perlele pentru că le mi recomandase cineva - nu mai știu cine. Deși nu am mai folosit acest gen de produs, mi-am propus să-l încerc - mai ales că îmi place modul de prezentare. 
Perlele iluminatoare sunt toate aglomerate într-o cutie simplă, iar între cutie și capac se interpune un burețel - pentru a proteja perlele de diferiți factori. Vorbind despre acestea, perlele sunt de vreo 3 nuanțe, iar odată aplicate pe pensulă se transformă într-o pulbere fină, iluminatoare. Eu aplic acest produs cu pensula pe pomeți, în loc de blush, dar și pe frunte, bărbie, gât - oriunde simt nevoia să le aplic. Deși la lumina artificială nu se vede mare chestie, la cea naturalăefectul este vizibil - iluminator, dar fără a deveni deranjant.
Din punctul meu de vedere, perlele sunt un produs drăguț pentru doamnele ce vor iluminare. Sunt foarte economice, la cantitatea în care vin prețul nu este o problemă. Ar avea un minus: nu se potrivesc pe post de blush - eu nu folosesc blush-ul tot timpul, așa că pentru mine nu e bai. 
Fără iluminator
Iluminator aplicat, lumină naturală (dimineața)
Iluminator aplicat, lumină naturală, close-up
Iluminator + blush, lumină naturală, dimineața
Per total, perlele de la Avon sunt un produs drăguț pe care-l recomand persoanelor ce-și doresc un pic de iluminare.
Folosiți acest produs? Ce părere aveți despre perlele iluminatoare? Vă doresc o zi frumoasă :)

Comentarii