Manichiura de miercuri: roșu cu dantelă neagră

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...

Manichiură roșie cu dantelă neagră!

Când ți se face dor de roșu, stai și cauți printre oje nuanța potrivită. Eu am ales un roșu viu, dar am adăugat și puțin negru.
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
De la stânga la dreapta:
Kit de stamping de pe eBay;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Flormar nr. 313 Black Minimalism;
Miss Sporty Lasting Colour nr. 5105;
Sally Hansen Double Duty base coat.
Pașii:
1. Se degresează suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Se aplică un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
  3. După uscarea base coat-ului, se aplică un strat de ojă Miss Sporty Lasting Colour nr. 5105;
4. După uscarea ojei, cu ajutorul metodei stamping se aplică diferite modele tip dantelă sau plasă - eu am aplicat 3 modele. Metoda stamping: se aplică oja pe modelul dorit, cu ajutorul unei plăcuțe mai mici se elimină surplusul de ojă de pe plăcuța de stamping și cu ajutorul unei ștampile se transferă imaginea pe unghie (metoda stamping e explicată în imagini aici): 
5. După aplicarea modelului, se îndepărtează, cu ajutorul unui bețișor de vată, excesul de pe pielea din jurul unghiilor;
6. După ce toată ”compoziția” se usucă, se aplică un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping. Este important ca modelul să se usuce complet; dacă se aplică top coat-ul imediat după transfer, imaginea se blurează sau se întinde pe unghie;
7. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
Rezultatul final - o manichiură roșie-vie, cu o nuanță de negru. Vă place?
Să aveți o zi cât mai însorită!

Comentarii