Colecția de rujuri: swatch Fresh Cherry Tint PK001 de la Etude House

Bună! Elena aici și astăzi vreau să vă vorbesc despre un...

Tint de buze!

Dacă nu ați mai auzit de un tint, să știți că nu e mare lucru: nu este un produs foarte popular în țara noastră, în schimb în Coreea de Sud și alte țări din Asia face ravagii. Ce este, de fapt, un tint? Este efectiv un ruj cu finisaj mat sau perlat care ”pătează” buzele, culoarea rămânând radiantă și vie mult timp. În plus, nu usucă buzele și conferă un look finuț. 
Pentru că îmi plac produsele cosmetice din Coreea de Sud, mi-am cumpărat una-două de pe eBay, împreună cu comenzile mele am primit și diferite mostre: de creme, măști, iar recent am primit și o mostră de tint. Mă gândeam să îmi cumpăr și un tint cândva, dar găseam multe păreri prin blogosferă: ba că tinturile usucă rău buzele, ba că pătează și după nu se iau, ba că sunt piatra filozofală... ei bine, seller-ul mi-a trimis o mostră în cutia cu produse cumpărate și evident, am desfăcut-o imediat.
Produsul pe care l-am primit este de la Etude House și face parte din colecția Fresh Cherry, care la rândul său cuprinde 4 nuanțe: RD301- un roșu-fuchsia, PK001 - roz-cuarț, OR201 - corai, PK002 - roz intens. Mostra mea e PK001 și primul lucru pe care l-am observat este faptul că nuanța nu coincide cu cea prezentată pe site - nu știu dacă acest lucru se datorează monitorului sau nu. Dar pentru că am primit un mini-tint gratis, l-am încercat fără să fac mofturi.

Impresii:
Într-o bună zi îmi voi cumpăra tintul acesta în varianta full-size!
Primul lucru care mi-a captat atenția a fost culoarea produsului: un roz-cuarț foarte intens. M-am gândit că nu are cum să îmi stea bine cu așa ceva. Dar surpriză: rozul turbat a devenit un rozaliu-fuchsia pe buze. Un alt aspect legat de acest tint este mirosul: miroase a cireșe, așa cum îi sugerează și numele. Lucru ciudat: mirosul este artificial, dar în același timp nu este deranjant. Mi-a mai plăcut și faptul că mostra conține destul produs pentru 2-3 aplicări. 
În ceea ce privește comportamentul produsului pe buze, acesta se așează ușor - eu l-am aplicat atât cu pensula, cât și cu degetul și în ambele cazuri s-a întins uniform. Rozul-cuarț începe să se schimbe aproape imediat, ”pătând” buzele cu o nuanță plăcută deschisă de fuchsia. Mie îmi place această nuanță și cred că mă prinde bine.  Ca persistență, tintul a stat bine-mersi toată ziua, modificându-și intensitatea, dar nu foarte mult. Ca minusuri, pătează pielea și tot ce vede în jur și se ia doar cu demachiant - dacă sunteți adepta demachiatului cu apă și spumă de curățare nu prea merge. 

Având la dispoziție o mostră, pot să spun doar că acest produs m-a intrigat. Plusurile prevalează, iar minusul existent nu mi se pare o catastrofă. Cu siguranță voi procura acest produs - este foarte fain și mai ales potrivit pentru persoanele la care rujul nu se ține mult timp pe buze.

Voi ați folosit tinturi? Ce părere aveți despre acestea? Să aveți o zi cât mai parfumată!

Comentarii