Deodorant Nivea Powder Touch cu pudră de caolin

Hello! Eu sunt Elena și astăzi vreau să vă vorbesc despre un produs drag mie - deodorantul de la Nivea Powder Touch.
Ați mai văzut un produs din această gamă aici pe blog, dar deodorantul de azi este din seria Powder Touch, conținând pudră de caolin. Caolinul este un fel de argilă folosită în prepararea porțelanului și a hârtiei, totodată fiind și materia primă care intră în componența pudrei. Dacă tot am văzut acest cuvânt pe produs, mi-am zis că ar fi o idee bună să procur deodorantul și l-am pus în coș. Deși inițial venisem după altceva - ca de obicei - am plecat acasă cu Powder Touch-ul.
Ca impresii, aș putea spune că se încadrează în preferatele mele. La pulverizare se simte prezența a ceva prăfos - caolinul - care se așează uniform pe piele. Comparativ cu alte deodorante de genul, am observat că nu se simte senzația de umezeală pe piele -  de parcă caolinul ar crea o peliculă comfortabilă pe piele, lucru important și foarte la-ndemână pentru zilele calde care urmează să vină. La capitolul protecție, deodorantul se descurcă foarte bine - de altfel nici nu mă îndoiam că își va face treaba. Ca preț este foarte ok - având în vedere eficacitatea - și eu îl recomand tuturor domnițelor:)
Voi folosiți deodorante de la Nivea? Care este preferatul vostru? Hugs!

Comentarii