Gel de duș Aroma Sensations - so Dynamic de la Palmolive

Salutare! Eu sunt Elena și astăzi vreau să vă prezint un gel de duș care are grijă de pielea mea - so Dynamic de la Palmolive.
Gelurile de duș de la Palmolive sunt slăbiciunea mea. Îmi place mirosul, consistența, felul în care curăță pielea, cantitatea imensă de spumă pe care o fac. Am avut un gel de la Palmolive prin toamnă și am mai încercat de atunci de la alte firme, dar recent mi s-a făcut dor de o spumă ca la carte și am cumpărat această variantă. 
so Dynamic este îmbogățit cu ulei esențial de mandarine, iar aroma nemaipomenită a produsului este oferită de floarea de portocal și de verbena. Curăță delicat pielea, transformă dușul într-o grădină plină cu flori și citrice și oferă bună-dispoziție. După duș pielea este curată și delicat parfumată, iar dispoziția modificată într-o mică Tea Party. La capitolul Dynamic - într-adevăr, aroma faină a gelului de duș trezește simțurile și pregătește ființa pentru o nouă zi.
Dacă vă simțiti obosită și fără chef de viață, acest gel de duș poate să schimbe indispoziția în buna-dispoziție, în doar câteva minute.
Vouă vă plac gelurile de duș de la Palmolive? Să aveți o zi fresh și însorită!

Comentarii