Manichiura de miercuri: flori și buline roșii pe fundal alb

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură cu flori și buline roșii pe fundal alb!

Ca o mani artist wannabe ce sunt, urmăresc diferite conturi pe instagram unde văd o groază de manichiuri faine de tot. Pentru astăzi însă, nu am avut o sursă concretă de inspirație. Voiam o manichiură albă, dar totodată îmi doream și niște flori... așa că am combinat aceste două idei.

 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
În ordine:
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat;  
Flormar nr. 310 Snow White;
Miss Sporty Lasting Colour nr. 4261;
Sally Hansen Double Duty base coat;
Kit de stamping de pe eBay.

Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, aplicăm două straturi de ojă Flormar nr.310 Snow White. Așteptăm să se usuce;
4. După ce s-a uscat bine oja, cu ajutorul metodei stamping aplicăm modelul cu buline și cu pe cel cu flori - nu contează pe care unghie, cum doriți dvs;
5. Pe fiecare unghie se aplică, în funcție de preferințe, modelul cu flori sau buline;
6. După ce toată ”compoziția” s-a uscat, se aplică un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping;
7. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
Vă place manichiura?  Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii