Manichiura de miercuri: Fluturi de acuarelă

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură cu fluturi de acuarelă!

Mi-a venit o idee odată cu razele soarelui de primăvară: ce-ar fi dacă ar ateriza câțiva fluturi de acuarelă pe unghiile mele?

 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
În ordine:
Astor Fashion Studio nr. 283 Ethnic Pink;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Revlon nr. 020 Pure Pearl;
Rimmel London 60 Seconds nr. 415 Instyle Coral;
Sally Hansen Double Duty base coat;
Astor Fashion Studio nr. 304 Tribe Power;
Kit de stamping de pe eBay.

Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
 3. După uscarea base coat-ului, aplicăm două straturi de ojă Revlon nr. 020 Pure Pearl.
1 strat
2 straturi
4. După ce s-a uscat bine oja, cu ajutorul metodei stamping aplicăm modelul cu fluturi, plasând pe model, în ordine aleatorie, picături din cele trei oje colorate, eliminăm surplusul de ojă și transferăm imaginea:
5. Pe fiecare unghie se aplică modelul cu fluturi de acuarelă. Bulinele de ojă le-am plasat în ordine diferită, astfel încât nu am un fluture care să semene cu altul;
6. După ce toată ”compoziția” s-a uscat, se aplică un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping;
7. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
Rezultatul final - o manichiură drăguță pentru îndrăgostiții de fluturi și primăvară. Ce părere aveți? O zi frumoasă!

Comentarii