Pudra compactă de la Flormar - fixare și matifiere de durată

Bună! Eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Pudra compactă de la Flormar!

Deoarece am zona T a feței predispusă la îngrășare, folosirea pudrei este obligatorie. De altfel, îmi place acest produs și probabil că l-aș folosi indiferent de situație. 
Având în vedere că am tenul foarte deschis, găsirea unei pudre ce se potrivește ca nuanță este dificilă. Până recent foloseam o pudră de la Nyx -  mi se potrivea ca nuanță și era ok ca preț. Când s-a terminat ultima, m-am dus la The Makeup Shop să o procur și surpriză - aveau toate nuanțele, mai puțin cea pe care o voiam. Asta s-a întâmplat de vreo 3 ori, a treia oară eram deja în pană de pudră și în căutarea unui produs similar. Așa că am ajuns la o insuliță Flormar și nu după mult timp mi-am găsit pudra potrivită - nuanța nr. 87 Light Porcelain Rose.

Impresii:
Pudra compactă de la Flormar s-a adeverit a fi un produs mai pe placul pieli mele decât pudra de la Nyx. Are o putere de acoperire decentă, ca nuanță se potrivește de minune, nu se strânge la nivelul ridurilor de expresie spre sfârșitul zilei și ce este mai important - îmi păstrează zona T (și nu numai) lipsită de urme de sebuum.
Ca gramaj, 11g, produsul este perfect, pentru că e necesară o cantitate minusculă de pudră pe pensulă. În ceea ce privește prețul, pudra compactă m-a costat în jur de 25 de RON. Îmi place foarte mult acest produs și cu siguranță îl voi reachiziționa. 
Voi ce fel de pudre folosiți? Ce părere aveți despre aceasta? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii