Manichiura de miercuri: Gri cu pietricele

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...

Manichiură gri cu pietricele!

Am observat că ultima vreme îmi place mult griul pe unghii. Pentru manichiura de azi am avut o zână bună care mi-a pus la dispoziție materialele - merci Andreea ^^  - și astfel am purces la treabă.
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
În ordinea acelor de ceasornic, de jos:
Sally Hansen Double Duty base coat;
Yves Rocher nr. 61 Vert canard;
Flormar nr. 417;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Pietricele decorative de pe eBay.
Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, aplicăm două straturi de ojă  Flormar nr. 417 pe 3 unghii, iar pe unghia de la inelar - doar pe jumătate.
1 strat
 Pe unghia de la degetul mic și jumătatea rămasă a unghiei de la inelar aplicăm două straturi de ojă Yves Rocher nr. 61 Vert canard.
2 straturi
Deși după poze se vede că ambele oje sunt destul de dense și nu e necesar cel de-al doilea strat, eu am tabieturile mele și am preferat să mai aplic un strat.
4. După ce s-a uscat bine oja, cu ajutorul unei pensete - sau creion special - se aplică pietricele pe linia care separă cele două oje pe unghia de la inelar. Evident, înainte de aplicarea pietricelelor se aplică un strat de ojă transparentă - eu am folosit base coat-ul de la Sally Hansen - pentru a asigura fixarea acestora.
5. După ce toată ”compoziția” s-a uscat, se aplică un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping;
6. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
Rezultatul final - o manichiură cu gri mat și un verde închis pe care nu-l pot încadra într-o nuanță anume, plus pietricelele negre.
Vă place? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii