Rutina mea de îngrijire a părului

Salutare dragilor!
Astăzi vă vorbesc despre produsele pe care le folosesc pentru îngrijirea părului. Nu sunt neapărat adepta unui singur produs, dar tind să nu mai experimentez ca pe vremuri și să mă axez pe folosirea unor produse care știu sigur că-mi priesc.
Sunt deținătoarea unui păr destul de capricios, cu firul subțire și moale, care se încurcă foarte ușor, se rupe destul de repede la vârfuri. Podoaba mea capilară se îngrașă repede la rădăcină, pe lungime este normală, iar vârfurile sunt uscate. Am părul drept și-l vopsesc lunar la rădăcini, pe lungime îl vopsesc mai rar. În momentul de față, părul meu este vopsit în trepte, de la roșu la rădăcini spre blond-portocaliu la vârfuri, deci este decolorat cam 2/3 din lungime. Folosesc foehnul și peria rotativă destul de rar, de obicei nu-mi aranjez părul și-l las să se usuce natural. Dorm cu părul prins, pentru că e lung. Vă dau aceste detalii ca să știți cu ce am de-a face și poate sunteți și voi deținătoarele unor particularități sau probleme ale părului cu care mă confrunt eu. Să încep cu a vă arăta poza de grup:
Par a fi multe la prima vedere? Sau puține? Pentru mine, sunt destule, plus vopseaua de păr despre care nu voi discuta aici. Mi-a luat ceva timp ca să ajung la acest număr de produse, în funcție de necesitățile părului meu, dar să vă prezint pe rând ce folosesc eu în ultima perioadă:
Încep cu produsele de îngrijire și anume - șampon, mască, ulei. Primul produs din stânga este un ulei de la Balea pe care l-am folosit deja mai mult de jumătate. Conține ulei de trandafir și se utilizează pre-spălare. Se aplică uleiul pe lungimea părului, se masează, se lasă 10 minute (sau mai mult), apoi se spală părul. Deși nu sunt o împătimită a mirosului de trandafir în produse cosmetice, acest ulei miroase foarte bine, floral, dar nu trandafiricios. Îmi place mult pentru că face părul mai moale și după spălare, firul de păr nu rămâne uleios. Eu de obicei șamponez doar la rădăcină, lăsând ca la clătire apa cu clăbuc să spele firul pe lungime. Pentru mine, metoda asta este mult mai eficientă decât aplicarea șamponului pe toată lungimea părului.
Am doilea produs este un șampon, tot de la Balea, destinat părului des (eu îl am des, am uitat să menționez). Folosesc aceste șampoane de la Balea de ceva timp, au o gamă destul de largă și de obicei nu folosesc același tip de fiecare dată, pentru că de câte ori merg în dm, de fiecare dată văd că apare o varietate nouă și tind să procur noutatea. Îmi plac pentru că sunt eficiente, spală bine, nu scot culoarea din păr mai repede decât alte șampoane, sunt CF.
Balsamul pentru păr de la Balea cu extract de keratină și ulei de trandafir. Pe acesta îl folosesc mai mult când mă grăbesc sau după sală. O vreme îl foloseam post uleiul sus menționat, dar nu am văzut un efect wow de la combinarea lor, așa că mă limitez ori la ulei, ori la balsam. Pentru mine, nu hidratarea vârfurilor este prioritatea numărul unu, ci capacitatea de a-mi descurca părul la pieptănare fără a-l rupe. E nevoie de o cantitate destul de mare de produs pentru o aplicare, așa că data viitoare îmi voi îndrepta atenția spre alt balsam, preferabil să aibă aceeași consistență.
Și acum să trec la produsele de styling sau mai bine zis, la acelea pe care nu le folosesc foarte des. 
Fixativul l-am cumpărat acum doi ani și motivul a fost un eveniment. Este tot de la Balea, se numește Ultra Power și promite o fixare de durată. Nu sunt fana fixativului pentru utilizare zilnică, de obicei apelez la acesta dacă am un eveniment sau părul meu este foarte neascultător într-o zi anume. Vreau să-l termin și să îmi iau o variantă travel-size, pentru că nu am nevoie de un tub întreg. E un fixativ bunicel, care nici nu ține părul lipit, dar nici nu fixează coafura pe termen lung.
Șamponul uscat de la Batiste în varianta originală îl am de anul trecut. Sunt la al doilea tub și pot să spun că sunt mulțumită de acesta. Având un scalp capricios, am apelat de multe ori la Batiste pentru a-mi fixa rapid părul dacă se întâmpla că trebuia să ies din casă și podoaba mea nu arăta chiar bine. Lasă un pic de reziduu alb care pe părul meu roșu este vizibil, așa că a durat ceva până am stabilit ce cantitate îmi trebuie la o aplicare. Îl voi recumpăra, pentru că mi-a rămas foarte puțin din el.
Ultimul produs este ceva ce am cumpărat în grabă. Este destinat retușării rădăcinilor și este produs de Syoss. Am fost un pic reticentă, pentru că nu eram sigură că nuanța acstuia va arăta armonios cu nuanța părului meu vopsit. Acesta este singurul produs destinat părului din colecția mea care nu este CF, dar nu-i bai, mi-a prins bine de câteva ori când aveam rădăcinile deja crescute, dar aveam un eveniment și voiam să împrospătez culoarea părului. Este un produs ce nu trebuie folosit prea des, așa că nu știu când îl voi termina. Am utilizat foarte puțin din acesta și îl păstrez pentru că nu se știe niciodată.
Acestea sunt produsele pe care le folosesc pe părul meu (minus vopseaua, despre care v-am povestit aici). Voi cu ce vă alintați părul? Ce produse CF îmi recomandați?

Comentarii