Șampon uscat de la Batiste - Original

Hello!
Astăzi vorbesc despre șamponul uscat pe care l-a folosit toată lumea, mai puțin subsemnata - Batiste. În trecut am mai avut un șampon uscat prin casă, dar pentru că nu mi s-a părut extraordinar am renunțat la ideea de a avea un astfel de produs în arsenal. Asta până când am intrat într-o zi pe Aoro și dacă tot era transportul gratuit, am zis să încerc și eu acest produs pe care îl laudă toată lumea. 
Am ales varianta Original ca să știu care este, de fapt, esența acestui șampon și în plus, am citit mai multe review-uri și am văzut că lumea preferă varianta clasică (și mi-am zis să fiu în rând cu lumea, din când în când).
Eu am procurat varianta full size pentru că nu vedeam rostul să plătesc mai mult pentru mai puțin, așa că tubul de 200 ml de Batiste Original și-a făcut loc pe măsuța mea. Ce s-a întâmplat mai departe? Același lucru pe care l-am pățit cu peria Tangle Teezer - nu am crezut că este extraordinară și m-a dat pe spate. 
Părul meu este vopsit, firul e subțire și cu tendința de îngrășare la rădăcină, astfel încât îl spăl o dată la două zile. Deseori acest lucru este deranjant, pentru că pigmentul de roșu se duce mai repede și îmi ia ceva timp până mi se usucă părul (nu sunt neapărat adepta foehn-ului). A doua zi după spălare, podoaba capilară începe să lucească, și nu în modul în care strălucește părul cucoanelor din reclame.
Batiste Original a fost privit cu suspiciune câteva zile până la prima utilizare, când moi l-am pulverizat cam aproape de rădăcină și m-am făcut grizonată în câteva secunde. Am zis gata, s-a dus, voi arăta ca o ciudată cu făină în cap. Dar după câteva mișcări de masare a scalpului, surprize-surprize, șamponul s-a și ”evaporat”, lăsând un păr amăgitor de proaspăt. Nu mi-a venit să cred că a funcționat, dar ăsta e adevărul. La o inspecție mai atentă, se mai observă câteva particule, dar acestea nu încarcă părul și nu-i dau aspectul de mătreață. A treia zi după spălare și a doua după utilizarea Batiste, părul meu arăta nu impecabil, dar încă decent de a fi scos în lume, lucru foarte important având în vedere că ne aflăm în sezonul cald. Așa că iau în considerație, cu toată seriozitatea, posibilitatea de a mă scuti de baie pe cap odată la două zile și de a prelungi această perioadă până la trei.
Alături de Tangle Teezer, Batiste aterizează în lista cu produsele favorite pentru păr (cred că 2017 este anul realizărilor pe acest plan), datorită eficienței și calității sale. Nu sunt tentată (momentan) să încerc alte variante, dar presimt că acest produs mă va ține ceva timp ocupată.
Ce părere aveți despre șamponul uscat de la Batiste? Care variantă vă place cel mai mult?

Comentarii