Îngrijirea tenului vara cu ajutorul a cinci uleiuri prețioase de la Avon

Atunci când temperaturile cresc, multe dintre produsele pe care le folosim devin nepotrivite, datorită faptului că nu se mai așează pe față așa cum ne-am dori, au tendința să „plece” de pe față sau pur și simplu, îi oferă un aspect lucios, deloc plăcut.
Vara ne dorim produse mai lejere, care intră repede în piele și care, în cazul tenului mixt sau gras, nu potențează probleme acestuia. Dacă iarna cosmeticele pe bază de ulei merg folosite cu spor, vara multe dintre noi devenim reticente atunci când vedem vreun ulei în compoziția unei creme sau a unui fond de ten. 
În acest sezon, Avon vine cu o linie de îngrijire a pielii bazată nu pe un singur ulei, ci pe cinci tipuri diferite. Uleiuri pe timp de vară? Nici mie nu mi-a zâmbit ideea, dar am vrut totuși să văd ce pot face aceste produse, iar cu ajutorul celora de la BuzzStore și Avon am avut ocazia să testez trei produse din linia AVON TRUE Nutra Effects -  uleiul de curățare, elixirul pentru ten și crema hrănitoare.
Toate cele trei produse au în compoziția lor cinci uleiuri și anume:
- ulei Babassu - cu rol în stimularea producției de colagen;
- ulei din fructul pasiunii - stimulează producția de elastină;
- ulei Marula - oferă netezire;
- ulei din cafea verde - cu rol în oferirea nivelului necesar de hidratare;
- ulei din semințe de in - întărește bariera de protecție a tenului.
Am utilizat cele trei produse exclusiv în rutina mea de îngrijire timp de o săptămână, așa că mi-am format o părere care pe viitor ar putea să sufere unele modificări, dat fiind faptul că o săptămână nu e destul pentru a obișnui tenul cu un produs nou introdus.
Voi începe cu produsul la care am strâmbat din nas - uleiul de curățare a machiajului. Nu am mai folosit un astfel de produs pentru a îndepărta machiajul și eram destul de sceptică la cât de eficient este. După o zi lungă, am aplicat uleiul prin mișcări de masaj, exact cum aș fi aplicat o spumă de curățare, apoi l-am clătit. Machiajul s-a îndepărtat foarte eficient, inclusiv tuțul și mascara, care de obicei tind să nu se ducă prea bine, lăsând urme de urs panda sub ochi. Uleiul a îndpărtat orice urmă de produs de makeup și la contactul cu apa s-a dus împreună cu impuritățile de pe față, fără a-mi lăsa pielea unsuroasă; nu a fost cazul să mai folosesc o spumă de curățare pentru a nu-mi simți pielea grasă. 
Dintre toate cele trei produse, acesta-mi place cel mai mult, datorită eficienței sale, a senzației pe care o lasă pe piele, dar și a faptului că e destul de economic.
Următorul produs este elexirul pentru ten AVON TRUE Nutra Effects Active Moisture care este destinat tenului și acționează pe timpul nopții, cu rol în regenerare a pielii feței și a decolteului. Vine într-o sticluță cu pipetă, ceea ce-l face foarte ușor de manevrat. L-aș compara cu un ser, diferența fiind că acest elixir este un pic mai lichid. Lasă o ușoară peliculă pe față, dar nu mă deranjează. Când mă trezesc dimineața, fața mea nu este mai încărcată cu sebuum ca de obicei, produsul se absoarbe destul de bine în piele, astfel încât nu am fața de pernă plină de pete de ulei.
Cel de-al treilea produs este crema Miracle Glow, cu rol în hrănirea intensivă a pielii. Este recomandată a fi folosită și ca bază pentru machiaj, eu am testat acest aspect și pot să spun că produsele pe care le aplic peste cremă nu-și schimbă comportamentul. Personal, o folosesc mai mult pe zi, când nu port machiaj - dacă nu trebuie să ies din casă, pentru a-mi hidrata tenul.
Are o consistență interesantă - cremă, amestecată cu microcapsule, fiecare conținând cele 5 uleiuri prețioase. Odată aplicată crema pe față, microcapsulele se „sparg” și conținutul cremei devine omogen. Intră repede în piele, lăsând-o catifelată.
Pe lângă cele trei produse, am mai primit și o gentuță pentru voiaj foarte drăguță și materiale promoționale pentru 10 colege sau prietene - 10 cataloage Avon, 10 mostre din crema Miracle Glow și 10 flyere cu sfaturi de îngrijire a pielii. Colegele mele au apreciat mostrele și sfaturile :)
 Deși am mai folosit produse din linia Nutra Effects și în trecut, acestea trei mi s-au părut net superioare calitativ și din punct de vedere a compoziției și eficienței. Chiar dacă sunt bazate pe uleiuri, sunt potrivite pentru toate tipurile de ten - inclusiv pentru un ten sensibil și mixt cum am eu, nu conțin parabeni, ftalați și coloranți. Evident, gama a fost testată dermatologic; utilizarea lor pe timp de vară este plăcută, datorită hidratării pielii și a formulei ce se absoarbe cu ușurință. 
Dacă aveți ocazia să le încercați sau dacă le-ați încercat, să-mi spuneți cum vi s-au părut și dacă vă înâelegeți cu ele.

Comentarii