Tis Farmaceutic - cremă emolientă pentru mâini cu vitamina A și E

Bună!
Crema pentru mâini este produsul care nu lipsește niciodată de pe măsuța mea sau din geantă. Mereu simt nevoia să o aplic, mai ales în sezonul rece când mi se usucă pielea de mă ia groaza. Din fericire, frigurile cele mari au trecut și a venit primăvara, deci îmi pot îndrepta privirea sper produse cu un grad de hidratare mai mic.
În ultima mea comandă de pe Farmacia Tei am prezentat mai multe produse românești, printre care crema de față de la Tis Farmaceutic
Este o cremă emolientă, cu vitamina A și E, dar și o groază de alte principii active: extracte naturale si uleiuri naturale de iederă, cătină, inula, mușetel, levănțică. Ce spune producătorul:

Cremă cu proprietăți nutritive, hidratante și emoliente.
Asocierea de extracte, uleiuri naturale (iederă, inula, mușetel, levănțică, cătină) și vitamine (A, E) hidratează, calmează și protejează pielea mâinilor de agenții externi nocivi (frig, vânt, căldură, umiditate, factori chimici).

Cum am menționat mai sus, cremele de mâini se perindează prin casa mea cu viteza luminii. Ei, nu chiar, dar cert e că le consum foarte repede. În momentul de față am consumat cam 1/2 din tub și mi-am format deja o părere. Crema emolientă de la Tis Farmaceutic are o textură foarte faină, îmi place mult acest aspect.
Hidratează pielea, dar pentru perioade foarte scurte - simt nevoia să o aplic, iar și iar, drept urmare o voi termina repede. Nu am observat însă să îmbunătățească cu mult aspectul pielii de pe mâini. Are un miros foarte subtil, un lucru ce îmi place mult. 
În concluzie, e o cremă bunicică, care hidratează foarte puțin. Vine într-un volum standard de 100 ml, are un preț accesibil și e posibil să o mai recumpăr, dar doar în sezonul cald.
Ce produse de la Tis Farmaceutic ați folosit? Ați încercat această cremă?
Vă doresc o zi cât mai frumoasă!

Comentarii