Gelurile de duș marcă Balea

Bună!
Dacă mă urmăriți pe Instagram sau pur și simplu îmi citiți blogul, probabil că ați văzut că mai nou sunt fana produselor de la Balea. Cel puțin, săpunul lichid doar de la ei îl procur - momentan am o fixație cu cel cu aromă de papaya și-l veți vedea în empties la greu :))
Plimbându-mi prin magazin că trebuia să mă văd cu cineva și am ajuns prea devreme, mă uitam la produse și am văzut gelurile marca Balea. Nu le-am încercat și pentru că tot eram acolo, am luat trei bucăți să văd cum ne înțelegem. 
Primul gel este cu limetă și aloe vera. Mai exact, e un gel-cremă și e relativ dens. Are un miros fresh, dar totodată subtil - destul de interesant. E potrivit pentru zilele mai călduroase, căci răcorește pielea într-un mod plăcut.
Al doilea este un gel Meeres-rauschen (habar nu am ce înseamnă, Google translate-ul mi-a tradus  Sea noise) de o culoare albastră-azurie și are aromă de lime și mentă. Aroma e ceva mai puternică decât la precedentul, destul de revigorantă. Aparent e o variantă ediție limitată, așa că nu știu dacă se mai găsește sau nu în magazine.
Al treilea produs este un gel-cremă Mystic fantasy, tot ediție limitată, cu aromă de mandarine și floare de lotus. Are o culoare albastră-lăptoasă, cam ciudățică după mine. Miroase interesant, dar nu foarte mandarinos, să-i zic așa, cred că prevalează mirosul de flori de lotus.
Ce îmi place la gelurile de duș de la Balea:
- cantitatea și calitatea - sunt economice și curăță pielea, fără să o usuce;
- prețul mic;
- varietatea și ambalajul.
Ce nu îmi place:
- culorile ciudate ale produselor, dar nu pot să spun că acest capriciu al meu se poate cataloga drept un minus propriu-zis.
Drept urmare, gelurile de duș de la Balea îmi plac și odată ce le termin pe acestea, cu siguranță pun lăbuța pe altele două-trei. 
Voi le-ați încercat? Vă plac sau nu prea?
O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii