Mascara Oriflame very me - Eye Lash Stylist, nuanța Silver

Hello there!
Pentru mine, mascara tot timpul a fost un must have atunci când purtam machiaj. Nu conta dacă nu am fond de ten, ruj nu știu de care sau blush. Importantă era mascara. Îmi amintesc că eram foarte încântată pe la serbări în clasele primare când mama mă dădea cu mascara, mi se părea că mă transformă într-o domnișoară în toată firea.

Timpul a trecut, dar mascara a rămas un produs care nu lipsește niciodată din ritualul meu de machiere. Deși sunt adepta negrului (și cam atât), am primit cadou o mascara gri (sau argintie?) și mi-am propus să o folosesc mai des, să-i dau o șansă acestei culori. Mascara este de la Oriflame very me, Eye Lash Stylist, nuanța Silver și din câte știu, mai există în culori trăsnite precum verde, albastru și parcă auriu.

Se aplică ușor și rezistă toată ziua pe gene. Cred că ar fi un produs super fain pentru posesoarele unor gene blonde, pentru că griul s-ar vedea mult mai bine. Pe ale mele griul se vede doar la vârfuri, ceea ce conferă un aspect natural, de gene lungi. Ceea ce-mi place la această mascara este faptul că nu lipește genele, este foarte ușoară și are o pensulă cum îmi place mie, cu peri relativ scurți.



Ce fel de mascara folosiți zilnic? Vi se pare un produs de beauty important?
Vă doresc o zi frumoasă:)

Comentarii