Colecția de rujuri: Mentha Lip Tint de la C. O. Bigelow

Bună fetelor!
De când mă știu, gloss-urile nu au făcut parte permanent din colecția mea de cosmetice. Am încercat mai multe pe parcursul timpului, dar lichiditatea produsului și senzația pe care o oferă pe buze nu mă încântă, așa că m-am limitat la a cumpăra rujuri solide, sau cel mult, lichide matifiante. 
Vara trecută o prietenă a fost în America și mi-a adus un suvenir: un gloss de la C. O. Bigelow, Mentha Lip Tint. Pentru că demult nu mai încercasem un produs de genul, eram intrigată. Mi-a plăcut și ideea de buze mentolate pe care acest produs afirmă că-l oferă.
Mentha Lip Tint vine într-un ambalaj clasic, din care produsul e expulzat cu ușurință. Deși e vișiniu în tub, gloss-ul pe buze e transparent, poate o idee nuanțat. Spre surprinderea mea stă bine acolo unde îl aplici, nu a curs și nu am avut frustrarea de a-mi pescui firele de păr rebele care din cauza vântului ajungeau în zona buzelor.
Am purtat de mai multe ori acest gloss iarna, căci nu mai aveam răbdare până la primăvară. Nu mi s-au uscat buzele instant, iar glossul s-a ținut vreo 4 ore pe poziții, estompându-se lent. Dar totuși rămân de părere că e mai bine să-l folosesc vara sau primăvara - când e cald afară, iar senzația de mentol pe buze e binevenită. 
În concluzie, merci Andreea pentru cadou - e foarte fain de purtat în vremea caldă a anului, mai ales atunci când optez pentru un machiaj full natural :)

Comentarii