Demachiant bifazic homemade: experiența mea

Bună fetelor!
Mă tot bătea gândul să fac ceva, să meșteresc, nu aveam stare. Stăteam pe Pinterest și am ajuns la chestiile cosmetice home-made și din poză-n poză am văzut demachiantul bifazic. Mi s-a părut interesant, ușor și util, așa că m-am dus frumos și mi-am cumpărat cele necesare.
De ce avem nevoie pentru un demachian bifazic?
- un recipient - sticluță, plasticuță, ce vreți voi - important este să fie ușor de manevrat;
- un ulei cosmetic;
- o apă cosmetică.
Uleiul și apa le am de pe Farmacia Tei (comanda numărul 2), recipientul îl am de la apa micelară de la Balea recent terminată.
Eu am folosit ulei de struguri și apă de hamamelis, ambele de la Mayam. Am ales aceste produse datorită proprietăților sale și necesităților mele. Pe Pinterest am văzut că mixul se face 1/4 ulei, 3/4 apă, dar pentru că eu sunt mai specială așa am amestecat ambele ingrediente în proporții egale. A ieșit cam așa ceva:
Dacă compoziția e lăsată în pace, uleiul și apa se separă. Înainte de utilizare, recipientul trebuie scuturat binișor (ca un copil neastâmpărat), pentru omogenizarea compoziției, și apoi aplicat pe o dischetă demachiantă. 
Ce am făcut eu? Am făcut un demachiant super uleios. Machiajul se duce bine-merci, fără a-mi irita pielea - mai ales în zona ochilor, dar în același timp îmi hidratează pielea și o lasă uleioasă. Drept urmare, nu folosesc o cremă de noapte pentru că e de ajuns să aplic compoziția aceasta. Nu pot folosi demachiantul pe zi, ca apoi să aplic alt machiaj - tot trebuie să întind mâna după o apă micelară sau ceva ce să înlăture uleiul de pe față.
În concluzie, ideea de demachiant bifazic e fun, atâta timp cât nu trebuie să ies din casă. Dar tot nu voi renunța la un produs din comerț, căci acestea îmi plac mai mult.
Ați făcut astfel de experimente?
Să aveți o zi frumoasă și o piele curată, hidratată, fericită! :D

Comentarii