Cosmetic Plant - cremă pentru conturul ochilor anticearcăn cu extract de cătină

Bună dragelor!
Crema de ochi este un produs pe care l-am neglijat foooaaaaarte mult timp. Mi se părea inutil să mai dau bani pe un produs care în mintea mea, făcea exact aceeași chestie ca și crema pentru față. Oricum, am neglijat zona ochilor cu bună știință.
Ei bine, de curând am observat că pielea din jurul ochilor mi se tot usucă, e foarte sensibilă la orice și acest lucru nu îmi convenea. Așa că m-am dus pe net și am citit mai multe review-uri despre creme pentru ochi, am găsit una care mi s-a părut cât de cât interesantă și... cei de pe Farmacia Tei nu o aveau pe stoc la acel moment. Nu-i nimic, mi-am zis și m-am uitat pe alte produse de același gen. M-a atras crema de la Cosmetic Plant - crema contur pentru ochi, anticearcăn. 
Nu aveam nevoie de un produs contra cearcănelor, căci ale mele nu mă deranjează, dar am văzut în compoziția acestei creme uleiul de cătină, o plantă a cărei prezență în cosmetice îmi este benefică. 
Ce spune producătorul despre acest produs:

Hrănitoare, hidratantă, regenerantă, crema îngrijește pielea delicată din jurul ochilor. Uleiurile de cătină, măsline, sâmburi de struguri împreună cu vitaminele A, E și pantenol fortifică epiderma fragilă și contribuie la reducerea progresivă a ridurilor și a liniilor fine. Peptidele purificate din soia și orez alături de oxidoreductază și extractul de albăstrele diminueaza cearcănele și pungile de sub ochi prin îmbunătățirea microcirculației și consolidarea țesutului conjunctiv. Se aplică zilnic dimineața și seara în jurul ochilor pe pielea perfect curată, prin mișcări ușoare de masaj. 

Mi-a plăcut foarte mult această descriere, pentru că sunt menționate o groază de ingrediente naturale, interesante. Ce m-a atras la acest produs, pe lângă descriere, a fost cantitatea - de 30 ml, faptul că e un produs românesc, prețul accesibil, dar și faptul că este destinată tenului normal/mixt.
Sunt o leneșă și mai uit să aplic crema, recunosc. Dar după două săptămâni de utilizare zilnică (nu neapărat de 2 ori pe zi), am observat că aspectul pielii din jurul ochilor s-a îmbunătățit considerabil. Nu o mai simt uscată și strânsă. E necesară o cantitate foarte mică de produs pentru o aplicare, așa că mi-a luat câteva zile până să determin cât exact trebuie scos din tub ca să nu irosesc produsul. 
În ceea ce privește cearcănele nu mă pot pronunța, pentru că nu am urmărit deloc acest aspect, o mare importanță pentru mine având strict hidratarea. 
Crema se absoarbe relativ repede, nu lasă o peliculă la suprafața pielii, nu afectează în niciun fel machiajul - nu am observat ca fardurile să se țină mai mult/mai puțin pe pleoape. Are un aspect ușor gălbui-portocaliu, iar la capitolul miros, acesta se simte foarte-foarte puțin.
Drept urmare, am descoperit că o cremă pentru ochi e chiar necesară, cel puțin în cazul meu, pentru că pielea mea a decis să devină mai sensibilă. În momentul de față folosesc crema cu cea mai mare plăcere și sper să ne împăcăm la fel de bine și în viitor.
Ce cremă pentru ochi folosiți? Ați încercat-o pe cea de la Cosmetc Plant
Să aveți o zi frumoasă! :)

Comentarii