What's in my Travel Bag?

Salut fetelor!
Cu siguranță că sunt momente în care trebuie să plecăm undeva pentru câteva zile și, evident, nu avem niciun chef să cărăm toate produsele după noi. Eu, cel puțin, urmăresc să nu am o tonă de bagaje. Călătoresc destul de des pentru a-mi revedea rudele și prietenii din orașul copilăriei mele, dar aceste vizite nu durează mai mult de câteva zile, astfel încât mi-am creat un mini beauty travel kit.
Vreau să menționez că eu de felul meu nu folosesc foarte multe produse o dată, iar când plec încerc să creez un machiaj cât mai minimalist. Acestea sunt ustensilele care mă ajută:
Am inclus doar cele necesare: un BB cream, un creion pentru sprâncene, o mascara, un mini parfum, o mini paletă de farduri și o pudră translucidă. Să le iau la rând:
BB cream de la Missha Perfect Cover în nuanța 21. Light Beige. Eu am varianta mini care s-a adeverit utilă și ușor de folosit în călătorii. Produsul are o acoperire medie, luminează tenul și e foarte ușor de întins pe față - eu o fac cu mâinile, deci nu e nevoie de o pensulă sau un burețel. Am scris mai multe despre Perfect Cover aici.
Creionul pentru sprâncene de la Catrice, Eye-Brow Artist în nuanța 020. Date With Ash-Ton este dotat cu o pensulă, așa că pot să modelez produsul pe sprâncene așa cum vreau eu, fără a fi nevoie de alte obiecte ajutătoare. Momentan este singurul meu produs de acest gen și e probabil să-l mai procur.
The One Featherlight mascara de la Oriflame. La fel ca în cazul creionului, e singurul produs pentru gene pe care-l dețin (în dorința mea de a mă îndrepta spre un stil de viață minimalist în toate aspectele). Îmi plac mult mascara de la Oriflame, dar dintre toate pe care le-am încercat, aceasta mi s-a părut cea mai slăbuță. Aflați în articol de ce.
Parfumelul roll-on Berry Love de la Bulgarian Rose Karlovo. Îl am dintr-o mini excursie în Bulgaria de anul trecut și l-am procurat special pentru a-mi fi tovarăș de drum în micile mele plecări. Ne înțelegem foarte bine, deși s-ar putea să-l mut la utilizarea zilnică - are o formulă mai uleioasă și nu vreau să expire înainte de a mă bucura pe deplin de mirosul său.
Paleta de farduri de la Avon în nuanțele Berry Love. Eu sunt o mare fană a culorii mov și îmi place să o folosesc în machiajul ochilor. Paleta de față am primit-o cadou acum vreo doi ani și îmi plac atât de mult cele patru culori, încât o folosesc destul de rar. Datorită faptului că are oglindă și o pensulă inclusă (eu am schimbat pensula, nu o folosesc pe cea originală), este o paletă ușor de cărat în bagaj atunci când sunt plecată pentru câteva zile. 
Innisfree No-Sebum Mineral Powder este o pudră translucidă pe care am îndrăgit-o destul de repede. Mi-a luat ceva timp să mă obișnuiesc cu aplicarea ei și cu aspectul pe care-l oferă tenului, dar în final am devenit prietene bune. Este un produs minunat pentru posesoarele tenului mixt, mai ales în sezonul cald - am folosit-o vara aceasta exclusiv și am fost foarte mulțumită.
Acestea au fost produsele care sunt mereu cu mine atunci când urmează să călătoresc. Am omis rujul, pentru că de obicei am un balsam de buze prin geantă și nu simt nevoia de culoare. Tușul lipsește și el, doar pentru că se duce mai greluț și eu nu vreau să iau după mine artileria grea în ceea ce privește produsele de demachiere.
Ce produse de makeup nu trebuie să lipsească din geanta ta atunci când pleci pentru câteva zile? Fără ce nu te poți descurca în deplasări?

Comentarii