Mascara The One Featherlight de la Oriflame

Salut!
La capitolul mascara, continui să folosesc pe alea de la Oriflame, doar că de data aceasta am o altă variantă, mai exact, The One Featherlight mascara. Am procurat-o pentru că mi-a plăcut mult cum arată, făcând parte și din linia Featherlight cu produse finuțe, în culori calde, roz.
Mascara vine în două variante, pe negru și prună, iar eu am ales varianta clasică pentru că după ultima mascara colorată, mi s-a cam dus cheful de experimente. Descrierea de pe site spune că peria de la această mascara oferă un look natural, împarte genele și le îngrijește. În componența mascarei intră și un extract natural de semințe de floarea soarelui, dar și ceară de fructe - a căror scop este de a îngriji genele.
Eu folosesc acest produs de puțin timp, ce-i drept, dar deja mi-am creat o părere pe care e puțin probabil să o schimb. Mascara pigmentează bine genele, dar la capitolul separare geană fir cu fir nu fac o treabă chiar excelentă. Când am desfăcut produsul și am văzut cum arată, de fapt, pensula am rămas pușin dezamăgită: din poza din catalog aveam impresia că e mai mică, pentru că eu nu sunt fana pensulelor stufoase, dar aceasta s-a adeverit a fi exact ceea ce nu voiam să fie. Totuși, am zis să-i dau o șansă, să văd cum e produsul în sine.
Fără mascara
Eu aplic, de obicei, un singur strat de mascara, pentru că am genele destul de lungi și care captează imediat pigmentul. Nu sunt adepta genelor-păianjen și mă întristează produsele care oferă acest aspect. Ei bine, Featherlight, dacă e aplicată în două straturi, fix asta face. Nu este foarte ușor de folosit, datorită faptului că pensula e mult prea pufoasă (pentru mine) și trebuie să fiu mai atentă ca de obicei atunci când aplic. Nu separă genele foarte bine și drept urmare, o parte din mascara îmi ajunge pe pleoape  - fapt ce mă enervează foarte mult.
Cu mascara
Per total, e o mascara bună în ceea ce privește pigmentul - e rezistentă pe gene întreaga zi, dar se duce cu ușurință la demachiere (un mare plus pentru mine). La capitolul pensulă, nu este extraordinară, dar nici imposibil de utilizat. Deci în concluzie, e un produs mediocru, dar atât timpcât își face treaba, poate să rămână pe măsuța mea.
Voi ce experiență ați avut cu mascara de la Oriflame? Ați încercat-o pe aceasta?
O săptămână ușoară să aveți!

Comentarii

Trimiteți un comentariu