Colecția de parfumuri: J`adore de la Christian Dior

Bună!
Când a fost ultima dată când un parfum ți-a amintit de un moment frumos din viața ta? Ai pățit vreodată să treci pe lângă un om pe stradă, iar parfuml acestuia să-ți amintească de cineva? Sau să-ți declanșeze o stare anume?
Cunosc pe cineva care folosește un singur parfum, astfel încât aroma acestuia a început să facă parte din persoană. Dacă se întâmplă să simt parfumul în aer, gândul meu fuge imediat la această persoană, iar ochii încep să o caute în jur. Într-un fel, invidez omul acesta: are un singur parfum care-i place și care, cu timpul, a devenit semnătura sa.  
Eu sunt mai indecisă, pentru că îmi place să port un parfum în funcție de starea mea de spirit, de sezon, de ocazie. În același timp, pot să mă „laud” cu faptul că am găsit parfumul meu preferat pentru ocazii speciale. Este vorba despre J`adore de la Christian Dior.
Prima mea sticluță am primit-o drept cadou acum vreo trei ani și m-am îndrăgostit pe loc de miros, starea de spirit pe care mi-o creează, dar și ambalajul delicat, feminin. Era un J`adore Lumiere, pe care l-am folosit cu mare drag. Încă îl mai am, dar e pe ultima sută de metri. Ca note ce mă duc cu gândul la cele mai frumoase clipe din ultimii ani, se numără esența de portocală roșie, neroli de Vallauris și trandafir de Damasc. Într-un mare fel, acest parfum sau mai bine zis, acest buchet de arome are o valoare sentimentală pentru mine și de aceea eram întristată când l-am văzut că se apropie de sfârșit. Dar a apărut zâna cea bună și mi-a lăsat în palme o altă sticluță de J`adore, mai grăsuță - L`absolu, care, deși are alte ingrediente pe post de note de vârf, miroase surprinzător de similar cu Lumiere.
 L`absolu debutează cu un puternic miros de Ylang-Ylang - o aromă care mie îmi place foarte mult, continuă cu esența de trandafir de Damasc, care se regăsește și în Lumiere, și se termină cu iasomia Sambac, care îmi urmărește ființa întreaga zi.
Cele două J`adore sunt ireproșabile: miros extraordinar, se mențin pe piele, păr și haine, îmi creează o stare de bine, de sărbătoare, de fericire, iar sticluțele arată foarte bine pe măsuța de machiaj. Sunt arome care se potrivesc și zilelor reci de iarnă, dar și nopților calde de vară - nu mă pot sătura de parfumul J`adore niciodată. 
Ce parfumuri iubești cel mai mult? Ai un favorit? Care este acela?
Îți doresc o săptămână cât mai ușoară și plină de aroma preferată!

Comentarii