Produse consumate - August 2017

Bună dragilor!
Iată că a venit și sfârșitul verii, pe care sunt sigură că nimeni nu l-a așteptat cu nerăbdare. Mai ales cei care urmează să meragă la școală/liceu/facultate, dar asta e o altă poveste.
Spre surprinderea mea, luna august a fost una foarte prolifică în ceea ce privește produsele cosmetice pe care am reușit să le termin. Sunt mai multe ca niciodată:
Voi începe cu produsele destinate pielii, mai exact, cu produsele care mi-au fost alături pe malul mării:
1 & 2. Ulei Elmiplant sun Omega protect cu spf 15 & Elmiplant sun Bronzare rapidă cu spf 6. Le-am folosit pe rând, o dată cu obișnuirea pielii mele cu soarele. Au asigurat un bronz frumos, dar s-au consumat cam repede și la un moment dat pompița a început să cedeze la ambele, uleiul nu mai urca pe tub, lucru ce m-a cam enervat. Cel mai probabil le voi mai folosi pe viitor;
3. Nivea sun pure&sensitive cu spf 50. Îl aveam neterminat de anul trecut și cu acesta am început sesiunea mea de bronzare. S-a consumat relativ lent, a intrat repede în piele și a protejat-o.
4. Garnier Ambre Solaire Clear protect + cu spf 50. La fel, îl aveam deschis de anul trecut și l-am consumat cu spor anul acesta. Nu am avut nicio problemă de data aceasta, dar țin minte că anul trecut mi-a sensibilizat pielea.
5. Avon After sun - loțiune calmantă după plajă. Am folosit produsul după expunerea la soare, pentru un strop de prospețime. Nu am avut episoade de arsură a pielii anul acesta, parțial datorită lui. Ceea ce m-a deranjat un pic a fost mirosul - o idee cam înecăcios.
6. Perie pentru păr Antistatic. Am folosit-o cu spor înainte de a descoperi această minunăție. S-a cam tocit, bulinuțele de plastic de pe peri s-au dus și îmi deranja pielea de pe cap, așa că am trimis-o la pensie.
7. Gel de duș de la Balea cu limetă și aloe vera. Mi-a plăcut, a mers bine în zilele fierbinți ale verii, nu știu dacă voi mai procura varianta asta (sau dacă se mai găsește în comerț), dar în momentul de față, gelurile de duș de la Balea sunt preferatele mele.
8. Garnier Fructis - șampon fortifiant anti-mătreață. La început, ne-am împăcat bine, dar cam la jumtatea tubului părul meu a început să se îngrașe super repede, așa că am trecut șamponul pe poziția de detergent pentru pensulele de machiaj, unde acesta a făcut o treabă bună. Nu voi mai procura această variantă.
9. Schauma Mirror Gloss 24H balsam de păr. Nu a fost un produs special - a hidratat foarte puțin părul pe lungime, îl lăsa mai mătăsos, dar cam atât.
10. Mască pentru față Anna Lotan Liquid Gold. Am folosit-o cu spor și pe termen lung nu am observat mare chestie, dar după fiecare utilizare tenul meu părea mai hidratat. 
11 & 12. Măști de bumbac de la Innisfree cu extract de castravete și aloe. Se petrece ceva ciudat cu aceste măști: unele sunt ok, altele ustură, iar cea cu aloe am scos-o puțin franjurată din ambalaj. A hidratat, la fel ca celelalte, dar aceste mici defecte la unele măști mă cam pun pe gânduri, cu toate că am verificat data de expirare și nu este depășită. 
13. Apă de albăstrele de la Mayam, despre care v-am povestit aici. Mi-a plăcut foarte mult, dar s-a consumat cam repede. Are un miros specific, care e deranjant la început, dar după m-am obișnuit cu el. Cel mai probabil, o voi cumpăra din nou.
14 & 15. Oriflame Love Nature Icy Gel & Sugar Scrub. Aceste mini le păstram pentru călătorii, dar până la urmă nu am rezistat și le-am folosit. Fiind micuțe, s-au dus relativ repede, iar dintre cele două, scrubul mi-a plăcut mai mult. 
16 & 17. Oriflame The One - mascara Eyes Wide Open și gel de fixare pentru sprâncene. Le-am primit împreună, le-am utilizat împreună și am decis să mă despart de ele din două motive. Primul motiv este că le am deschise de mai mult de patru luni și mascara prefer să o schimb o dată la trei luni, din motive de igienă (chiar dacă compoziția acesteia este la fel ca la început). Al doilea motiv este că gelul pentru sprâncene s-a dus destul de repede, dar s-a și „murdărit”, un aspect care-mi displace. 
Urmează cremele, numeroase și ele:
18. Cremă pentru mâini de la Yves Rocher, ediția de Crăciun cu pere și cacao. Iarna nu ne-am împăcat deloc, dar produsul a mers de minune din primăvară până acum. Cu toate acestea, nu aș recumpăra acest produs, chiar dacă ar mai fi disponibil. Mult prea lichid și nesatisfăcător pentru pielea mea.
19. Oriflame Love Nature cremă-gel pentru tenul mixt. Am primit-o cadou și m-am bucurat din plin de aceasta: a hidratat bine, a fost o excelentă bază pentru machiaj și nu mi-a creat probleme sub formă de coșuri. 
20. Oriflame Miss Giordani loțiune pentru corp - mi-a plăcut mult mirosul, dar mi-a displăcut faptul că s-a consumat cam repede și pe final, a fost un chin să scot produsul din tub.
21. Cremă pentru picioare de la Oriflame - Feet Up Comfort - am folosit-o foarte puțin, altcineva din familia mea a beneficiat din plin de ea. A mers de minune la masaj.
22. Cremă pentru mâini Anti-Age de la Balea - pe aceasta am purtat-o mult timp în portfard în geantă și ne-am împăcat foarte bine. Este o variantă ieftină și economică, dar să văd daca eficiența ei nu scade odată cu sezonul rece, când pielea mea devine foarte sensibilă și se deshidratează cu viteza luminii.
23. Dizolvant pentru lacul de unghii de la Auchan: o variantă ieftină, economică și care pe mine m-a ținut mult, fără a-mi distruge unghia. Momentan folosesc altceva, dar în caz de nevoie voi apela din nou la acest produs.
24. Ojă Miss Sporty Lasting Colour nr. 5105 - am folosit-o în o groază de manichiuri, mi-a fost tare dragă, dar o aveam de ceva timp și m-am axat pe a o termina (mai ales că mai am nuanțe de roșu în colecție).  
25. Ulei pentru cuticule de la Moyra - un produs de la care aveam așteptări, dar m-a dezamăgit. Cuticulele mele au rămas uscate, ba chiar s-au uscat mai mult. M-am bucurat nespus când l-am terminat.
26. Săpun lichid de la Balea cu pitaya și cocos. Mă declar fana săpunurilor lichide de la Balea, dar acesta nu mi-a plăcut în mod special - mă refer strict la miros, pentru că la capitolul hidratare și curățare a fost la fel de eficient ca alte variante.
27. Balsam de buze Hydro Care de la Labello - un balsam foarte bun, hidratant, care mi-a fost bun tovarăș lunile acestea. Cu siguranță îl voi mai procura.
28. Dischete demachiante de la Ebelin - le-ați mai văzut la mine, sunt eficiente, absorb destul produs, fără a se dezintegra, eu sunt foarte mulțumită de acestea și continui să le recumpăr.
29. Pastă de dinți Whitening de la Colgate: am zis să o includ pentru că de ce nu. E un produs bun care curăță destul de bine dantura și este economic.
Cam acestea au fost produsele pe care le-am terminat în august. Destul de multe, dar eu sunt mulțumită - e foarte satisfăcător să vezi cum o pungă întreagă cu ambalaje îți părăsește casa pentru totdeauna :)
Voi ce ați mai consumat în august? Să aveți un weekend fain!

Comentarii