Roseliane - cremă anti-roșeață de la Uriage

Bună!
Articolul de astăzi este despre un produs dedicat pielii cu probleme, mai exact, pielii predispuse la roșeață.
Dacă sunteți posesoarea unui ten alb, brânzică, porțelan sau alte cuvinte care ar semnifica o culoare foarte deschisă, îmi pare bine de cunoștință, bine ați venit în clubul albicioaselor (anonime). Și dacă tot suntem membrii acestui club, haideți să ne plângem una alteia cum ne luptăm cu roșeața care apare în zona T, sau în obraji (dar nu acolo unde ar fi ideal să fie blush-ul), etc., etc. Ați prins voi ideea.
Pentru că vara este sezonul când mi se accentuează acest aspect și cum nu sunt adepta unui machiaj încărcat zi de zi, mi-am îndreptat atenția spre produse destinate tenului care ar ajuta cumva să maschez imperfecțiunea numită roșeață. Am intrat pe Farmacia Tei și după mai multe căutări, decizii și indecizii, am pus în coș crema Roseliane de la Uriage. Promite să uniformizeze tenul și să se lupte cu nuanța care îmi place în păr, nu pe față. Ce am mai cumpărat de pe Tei puteți vedea aici.
Produsul vine într-o cantitate de 40 ml, miroase plăcut și subtil și e destul de economic, iar lista de ingrediente este mică și plină de bunătăți - unt de shea, apă termală Uriage, extract de ginseng și alge roșii. Se așează frumos pe ten, se absoarbe impediat și este o bună bază pentru machiaj. Are și un efect calmant, datorită apei termale din compoziție. 
În ceea ce privește estomparea nuanței de roșu... ei bine, nimic. Am zis că nu are cum să rezolve problema imediat, țac-pac, dar după câteva săptămâni de utilizare eu nu văd nicio diferență. Așa că Roseliane, pentru mine, este un miss. Nu zic că e un produs prost, pentru că are destule trăsături pentru a-l face o cremă bună pentru ten, dar din păcate nu se descurcă la ceea ce ar trebui să facă.
Ce produse v-au dezamăgit în ultima perioadă? Ați folsit creme de la Uriage? Cum vi s-au părut?
O zi minunată să aveți!

Comentarii

  1. Am aceeași problema. Am folosit aceasta crema.. Nu face minuni dar mi a hidratat pielea, roseata tot acolo e. Parca de la compresele cu ceai se vede o schimbare mai rapida decât de la aceasta crema. Încă mai caut și alte creme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut!
      Nu știam despre compresele cu ceai verde, le voi încerca, mulțumesc. O zi faină să ai!

      Ștergere
    2. Idem, o folosesc de putin timp dar prea multa diferenta nu se vede . Astept si eu vreo 2 saptamani sa vedem efectele dupa o utilizare mai indelungata.

      Ștergere
    3. Nu toate produsele ni se potrivesc... sper ca în cazul tău să aibă rezultate! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu