Colecția de rujuri: Colour Twister Lipgloss 02. Tangerine de la Kiko Milano

Bună!
Astăzi vă vorbesc despre un produs interesant, recent aterizat în colecția mea, Colour Twister Lipgloss de la Kiko Milano.
Recunosc, nu sunt adepta gloss-urilor pentru că mă enervează că sunt lipicioase, așa că am deschis acest produs cu un mare semn de întrebare. Primul lucru pe care l-am observat a fost mirosul - delicios, de acadele, așa că mi-am zis gata, s-a terminat, hello there, șuvițe din păr lipite de buzele mele. Cu toate astea, mi-a plăcut mult ambalajul și prezentarea:
Dar ca să vezi, fricile mele nu s-au adeverit. Am purtat acest gloss de câteva ori și am fost plăcut surprinsă de faptul că se simte mai mult ca un ruj lichid o idee mai uleios sau ca un balsam de buze. Nu am avut experiența neplăcută a părului mânat de vânt direct în față și blocat acolo la nivelul buzelor, așa că pot spune că Colour Twister a trecut de proba glossului clasic.
În ceea ce privește nuanțele, sunt foarte frumoase, naturale, patru la număr - dacă le combini pe cele 3. Deși pe mână nuanțele virează spre portocaliu sau coral, pe buze arată mai mult rozaliu. Lipglossul nu este rezistent la transfer, dar e potrivit unui machiaj lejer și e un must în zilele când optezi pentru culori naturale.
Din câte știu, aceste Twistere vin în 4 variante, eu o am pe 02. Tangerine, dar din păcate nu știu de unde pot fi achiziționate produsele Kiko pe teritoriul României. Dacă știe cineva să-mi dea un ”buzz” :))
Ce părere aveți despre lipglossuri? Ați folosit ceva de la Kiko Milano? Un weekend fain să aveți!

Comentarii