Cremă anticelulită termoactivă cu ardei iute și Cafeisilan C2 de la Cosmetic Plant

Hello!
Pe parcursul timpului am folosit mai multe creme anticelulitice, dar recunosc, cu pauze și de obicei când îmi aminteam. Crema de față a ajuns la mine odată cu alte produse de pe Farmacia Tei și eram curioasă să o încerc pentru că mi-a plăcut cum sună ”Cafeisilan C2 și ardei iute”.
 Ce zice producătorul:

Ideală pentru masaj, cu acțiune intensivă anticelulită, datorită prezenței Cafeisilan-ului și extractului de ardei iute, crema poate produce o ușoară încălzire a pielii, asigurând penetrarea principiilor active în tegument și accelerând astfel reducerea țesutului adipos. Stimulează microcirculația în zonele afectate de celulită, asigurând eliminarea grăsimilor. Pielea își redobândeste elasticitatea și fermitatea.

Ce zic eu: crema de la Cosmetic Plant este, într-adevăr, termoactivă: am început să o aplic înainte de a începe orele la sală și după jumătate de oră simțeam cum îmi arde pielea -  suportabil, desigur. Durata de acțiune la efort e destul de mare - cred că simțeam efectul termoactiv în jur de două ore de la aplicare. 
Și... cam asta e. Uit să aplic crema zilnic, ori nu am timp, ori o pun undeva unde nu o văd, ori o uit în geanta pentru sală. Așa că nu știu cât de eficientă e, dar având în vedere că îmi arde pielea după utilizare... folosirea ei zi de zi cred că ar da rezultate. 
Folosiți creme anticelulitice? Cum vi se par? 
Să aveți o zi liniștită și plină de gânduri bune!

Comentarii

Trimiteți un comentariu