Oriflame Giordani Gold - Calligraphy Eye Liner

Bună!
În ultima perioadă colecția mea de produse de makeup pentru ochi s-a mărit considerabil și printre alte chestii a apărut și un tuș-cariocă cum îi zic eu de la Oriflame. Se numește Giordani Gold - Calligraphy Eye Liner și arată fancy. 
E primul meu tuș în această formă și mi-a luat ceva timp să mă obișnuiesc cu carioca - ba desenam linia prea groasă, ba nu-mi ieșea codița cum vreau eu, ba nu mai știu ce. Dar într-un final am reușit să ne împrietenim.
Se usucă destul de repede pe pleoape, dar nu strânge pielea. E rezistent, nu se întinde/șterge de pe pleoape pe parcursul zilei, seara arată exact la fel. Totuși, se îndepărtează foarte ușor cu demachiant, fără a lăsa urme și fără a mă transforma într-un urs panda, lucru ce-mi place la nebunie. Dacă există ceva ce nu îmi place la tușuri în general, acel ceva este faptul că trebuie să insiști mult și bine la a le îndepărta; aici nu este cazul.
Pentru că e un tuș-creion-cariocă cum se mai numește, nu mă aștept să aibă o viață lungă, dar asta rămâne de văzut.
Ca să mă întorc un pic la aplicator, e destul de versatil: în funcție de cum țin tușul, linia pe care o desenez poate fi mai lată/mai subțire, iar porțiunea ascuțită a aplicatorului îmi permite să ajung și la colțul intern al ochiului. 
Drept urmare, Calligraphy Eye Liner e un tuș rezistent, de un negru frumos, relativ mat și dacă ai talent la desen, te poți înțelege de minune cu acest produs.

Comentarii