Cremă pentru corp cu vanilie și cocos de la Balea

Bună dragelor!
Hidratarea este importantă pentru sănătate și trebuie asigurată permanent, fie că e vorba de apă sau produse cosmetice. Totuși, apa este muuuuult mai importantă, dar ce te faci atunci când nu te hidratezi dstul și observi că, ”din senin”, ți s-a uscat pielea și e foarte aspră pe alocuri? Apelezi la o cremă, o loțiune sau un ulei - așa cum a făcut persoana de față când s-a trezit că trebuie să meargă în vacanță și că nu e mulțumită de starea pielii.
Am dat o fugă până în dm, unde mi-am cumpărat mai multe produse - a se vedea obsesia mea pentru culoarea galbenă. Astfel am pus lăbuța pe crema pentru corp cu aromă de cocos și vanilie de la Balea - yummy! 
Cum mi se pare?
- e o cremă foarte... pufoasă, ca să nu-i zic lichidă, pentru că lichidă nu e;
- se absoarbe repede, lasă un pic de peliculă pe piele, dar acest fapt nu mă deranjează;
- hidratează moderat;
- e foarte economică;
- miroase delicios și mirosul se păstrează și pe piele;
- are un preț ( până în 15 lei) foarte mișto pentru cantitatea de 500 de ml.
În concluzie, crema de corp de la Balea îmi place. Își face treaba și e fun să o folosești - miroase toată casa a cocos și vanilie. 
Aveți un astfel de produs de la Balea? Ce impresie v-a creat?
O zi cât mai minunată vă doresc!

Comentarii