Oriflame Feet Up Comfort - cremă pentru picioare cu extract de eucalipt și unt de shea

Bună!
În cutiuța aniversară de la Oriflame (pe care sigur ați văzut-o încontinuu în ultimele articole, dare ce să-i fac dacă a fost plină cu bunătăți cosmetice) am găsit o cremă pentru picioare. Pentru că nu am folosit așa ceva, eram destul de curioasă în ceea ce privește efectele unui astfel de produs. 
Feet Up Comfort vine în foarte multe variante și nu este un produs necunoscut; am văzut-o în cataloagele Oriflame de pe vremea liceului și tot nu am ajuns să-mi iau una. Cea care a venit în cutiuță e varianta cu efect răcoritor, cu extract de eucalipt și unt de shea. 
Ca o primă impresie, miroase plăcut, mai mult a mentă decât a eucalipt. Pătrunde repede în piele, dar asta nu o împiedică să rămână cantonată la exterior sub formă de peliculă. Dacă o foloseam seara, mă trezeam a doua zi și încă se mai simțea pe piele, lucru ce pe mine nu mă încântă în mod special. În ceea ce privește efectul răcoritor, nu l-am observat, în schimb la capitolul hidratare își face treaba. Crema e folosită mai mult de un membru al familiei, dar având în vedere că se consumă lent, cred că va mai fi prin preajmă o bună bucată de timp. 
Ce părere aveți despre astfel de creme? Vă plac? Le folosiți cu drag și spor?
Să aveți o zi ușoară!

Comentarii