Aoro devine Notino! La ce să ne așteptăm

Pe la începutul lunii am primit un mail de la Aoro. Fiind abonată la newsletter, am zis că o fi vreo promoție, dar imediat mi-a sărit în ochi cuvântul ”notino”. Adică Aoro, care e Notino, sau va fi Notino peste câteva luni.
Prima întrebare care mi-a apărut în minte a fost ”da` ce are Aoro, de ce i-ar schimba numele?” așa că m-am informat un pic și misterul s-a risipit.
Notino este un grup internațional, fiind cel mai mare retailer online specializat în produse de beauty, atât în Europa cât și în SUA. Deși compania în sine există din 2004, anul trecut s-a decis ca în toate țările aceasta să apară sub numele unic de Notino. Având sediul în Republica Cehă, Grupul Notino este prezent în 16 țări, printre care mai nou și România, având misiunea de a aduce consumatorului produse de cea mai bună calitate, la un preț avantajos, având cea mai bună ofertă de pe piață. 
Aoro, lansat în 2009, a reușit să atragă publicul (peste jumătate de milion de clienți fideli!) datorită numărului impresionant de mare de produse cosmetice și mai ales parfumuri, de la branduri cunoscute,de top, la prețuri cât se poate de avantajoase.
Așa că modificarea denumirii din Aoro în Notino nu este neapărat o schimbare, ci mai mult un upgrade, care, de altfel, va fi în folosul clientului. Aoro by Notino înseamnă, în primul rând, standarde internaționale, garanția autenticității și calității produselor, varietate și exclusivitate, dar și prețuri accesibile. Ca bonus, în fruntea activităților internaționale de marketing și comunicare se află o româncă - Gabriela Lungu, ceea ce înseamnă un interes aparte pentru cumpărătorul român și nevoile acestuia. 
Până la schimbarea definitivă a denumirii, Aoro (by Notino) are câteva surprize:
- în luna mai transportul este gratuit, pentru orice comandă, introducând codul salutnotino în câmpul pentru voucher din formularul de comandă;
- pentru a celebra venirea Notino în România, pe Aoro găsiți seturile cadou Notino, care mie mi se par super faine - mi-a atras atenția setul Secretul părului superb - set cadou unic pentru părul vopsit. Mă gândesc să pun lăbuța pe el, dar și celelalte seturi mi se par generoase - atât în ceea ce privește produsele, cât și varietatea lor.
Desigur, schimbarea denumirii unui brand și afilierea acestuia unui grup internațional, schimbarea denumirii și toate alea... am auzit și citit despre multe schimbări, dar întrebarea este: ce rămâne la fel?
Din fericire, nu se vor modifica nici datele de logare, nici istoricul comenzilor, nici înregistrarea. La fel, cupoanele, reducerile și voucherele aoro.ro rămân valabile și pentru notino.ro - de exemplu, dacă ai un voucher ce expiră în noiembrie, dar nu vrei să-l folosești momentan, îl poți păstra până la următoarea comandă, deja de pe notino.ro. Schimbarea denumirii nu va influența livările, acestea vor fi făcute de către aceleași centre logistice și în timp util. Și nu în ultimul rând, nu va avea loc creșterea prețurilor, ci reducerea acestora.
Cu ocazia acestui eveniment, nu aveam cum să nu mai plasez încă o compandă, chiar dacă aparent nu aveam nevoie de nimic pe moment. Am plasat-o vineri și a ajuns la mine luni (produsele fiind înfășurate în 235463 km de folie cu bule, apreciez!):
Mi-am luat un șampon uscat de la Batiste, varianta clasică, pentru că am auzit multe păreri cum că ar fi cel mai bun șampon uscat; vom vedea. Celelalte două produse sunt destinate îngrijiri unghiilor, un ulei pentru cuticule de la Moyra și o ojă-tratament Nail Defense de la Orly. Le voi face câte un review la fiecare după ce le testez să vă spun și vouă cum mi se par.
Până atunci însă, dacă aveți ceva în wishlist pe Aoro sau vă tentează vreo cutiuță Notino, până la sfârșitul lunii le puteți achiziționa fără a plăti transportul. Spor la cumpărături!

Comentarii