Balsam pentru buze cu ulei de scorțișoară Tender Care de la Oriflame

Bună!
Azi mi-am propus să povestesc un pic despre un produs care există pe piață de muuuuult timp, iar eu abia anul acesta am intrat în posesia lui. Se numește Tender Care și este un balsam multifuncțional, care vine în nșpe variante de arome și într-un ambalaj foarte fancy. 
Ce spune producătorul:

Balsam protector multifuncţional, ce redă pielii catifelarea şi supleţea. Se aplică pe buze, faţă, cuticule, coate sau în orice zonă cu piele uscată, aspră, pe bătături sau iritaţii. Formula miraculoasă conţine extract din fagure de miere şi uleiuri naturale.

Balsamul acesta l-am văzut permanent la colega mea de cameră din liceu (hello Andra ^.^), știu că avea o variantă cu cireșe și mirosea delicios prin toată camera. Chiar și așa, nu am fost tentată să procur acest balsam, nu știu de ce. Dar amintirea de cireșe mi-a rămas :)
Varianta pe care o am eu este cu ulei de scorțișoară, un condiment care-mi place la nebunie. Folosesc balsamul exclusiv pentru hidratarea și repararea buzelor, deci habar nu am cum e la capitolul hidratarea pielii din alte zone. Ce pot spune despre acest produs?
- este plăcut ca textură, miros și gust ( :D);
- oferă un grad de hidratare mediu spre mare;
- se absoarbe relativ lent, spre deloc, dacă nu beau sau mănânc stă bine merci pe buze și câteva ore;
- este foarte economic - puțin produs servește mult timp;
- deși ambalajul mi se pare foarte drăguț, nu îmi place faptul că trebuie să plonjez cu degetul pentru a lua produs. Îmi displace faptul că nu are același diametru și jos, și la mijloc și sus, unde se înfiletează capacul. 
În concluzie, Tender Care e un balsam interesant, miroase foarte bine, hidratează buzele. Cred că e perfect pentru persoanele care nu au probleme mari cu uscarea buzelor și care folosesc o pensulă pentru a lua produsul din ambalaj (sau nu le deranjează ”scormonirea” prin borcănel).
Ați folosit balsamul multifuncțional de la Oriflame? Ce părere v-a creat?
Vă doresc o zi cu soare!

Comentarii