Innisfree It's Real Squeeze Mask

Salut!
Azi vreau să vorbesc un pic despre măștile alea faine, din bumbac, îmbibate cu toate prostile posibile ce fac pielea să strălucească și să fie moale, ca de bebeluș. Mai nou, măștile tip sheet mask au apărut și prin Europa, dar prin Asia sunt cunoscute de mult timp și se găsesc în mii de variante. 
Pe când am început să scriu pe acest blog aveam niște măști de la malie System, dar le-am terminat și am făcut o pauză. Recent m-am gândit că mi-e dor de răfățul de fantomă, cum îi zic eu și mi-am procurat un set de 15 măști de la Innisfree, alături de alte chestiuțe sud-coreene faine (unboxing-ul aici).
Măștile mele se numesc It's Real Squeeze Mask și e foarte posibil că le-ați văzut pe undeva, căci sunt foarte populare. Le-am ales din mai multe considerente:
- aveau un preț bun pentru 15 bucăți;
- veneau în 15 variante diferite;
- le-am procurat cu alte produse de la același seller de pe eBay, deci au ajuns odată cu alte prostioare și nu a trebuit să facă cineva 3456776543 de drumuri pentru mine;
- demult voiam să încerc mult lăudatele măști de la Innisfree;
- ambalajul e super drăguț. 
Între timp, am consumat deja două - cea cu unt de shea și cu bija (semințe de nu știu ce). Cum mi se par:
- fiecare mască e diferită - diferă compoziția soluției în care plutește folia de bumbac;
- oferă un grad înalt de hidratare. Am folosit măștile în clipele în care mă simțeam super obosită și aveam nevoie de un pic de răsfăț;
- cantitatea de balsam în care se găsește masca este destul de mare pentru ca aceasta (masca) să fie utilizată de două ori. Am văzut că unele persoane folosesc odată masca, apoi o reintroduc în ambalaj, îl sigilează și-l pun la frigider pentru câteva zile, apoi refolosesc masca. Eu personal prefer să utilizez masca o singură dată, iar surplusul de balsam îl aplic pe restul corpului, ca pe o cremă;
- masca în sine e destul de flexibilă - nu e prea mare sau prea mică pentru fața mea și o pot ajusta ușor, prin rupere, trăsăturilor mele.
În concluzie, măștile de la Innisfree sunt foarte hidratante și le folosesc cu plăcere.
Ați încrcat produse tip sheet mask? Dar cele de la Innisfree? Cum vi s-au părut?
Pe curând!

Comentarii