Nuanțator pentru păr Tonika nr. 4.25 Iris

Hello!
Azi vreau să vorbesc un pic despre un nuanțator de la Tonika. Mi-e dragă această firmă și am încercat mai multe variante de la ei, 5.35 Chihlimbar roșu și 6.65 Indian Summer. Astăzi i-a venit rândul celui sub numărul 4.25 Iris - un roșu închis cu reflexii de mov. Îmi doream o schimbare și îmi doream o nuanță de mov în păr. Nuanțatorul s-a comportat ok în timpul vopsirii, a fost cam dens și a trebuit să adaug puțină apă ca să fie o consistență pentru aplicarea pe păr. Mi-am vopsit doar jumătatea de păr de la rădăcină încolo, am ținut vopseaua cam jumătate de oră și după am transformat dușul într-o cadă plină de sânge cu nuanțe de mov :)
Cum arăta părul meu înainte:
După cum se vede, părul meu e cam portocaliu și nuanțatorul s-a prins foarte bine. După vopsire, la lumină naturală, în casă:
Chiar dacă am aplicat vopseaua doar pe jumătate de lungime, mi s-au vopsit și vârfurile în procesul de spălat pe cap :) După câteva zile, părul meu arăta așa:
Probabil că se observă doar roșu și mov deloc deloc. Adevărul e că movul se vede foarte puțin și doar la soare, aș zice că e un subton. Nu îmi pare foarte rău, pentru că roșul e prezent și se menține - cred că abia într-o lună se va duce. În concluzie: nuanțatorul nu mi-a făcut părul mov, dar l-a făcut roșu :) La rădăcină nuanțatorul nu prea se prinde, eu am părul natural șaten deschis, astfel încât pe părul natural în întregime s-ar vedea doar o urmă de roșu/mov. Un minus al acestui produs, indiferent de nuanță: pătează pielea/prosoapele destul de tare. Pe final, o poză cu părul meu comparat cu un măr: 
Ce părere aveți despre nuanțatoare? Aveți o marcă preferată? Vă doresc o zi frumoasă!

Comentarii

  1. Buna ziua, de unde se pot cumpara nuantatoarele astea? se gasesc in hipermarketuri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Kami, din păcate nu, dar se pot găsi pe eBay :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu