Gel de duș de la Yves Rocher Bourbon Vanilla

Salut!
Cred că ați văzut că mi-am făcut proviziile de gel de duș pentru cel puțin toată toamna aceasta :) Provizia mea de astăzi este tot de la Yves Rocher, un gel de duș senzual Bourbon Vanilla. Vine într-o cantitate de 200 ml și am dat pe el până în 10 lei.
Acum nu știu ce a fost în capul meu când am cumpărat acest produs. Mi-a plăcut cum miroasea în magazin, dar acum că am ajuns să-l deschid mi-am dat seama că nu e pe placul meu: miroase prea dulce, îmi dă senzația că am intrat într-o patiserie. Ce să spun, mirosul mi se pare foaaaaarte departe de a fi ”senzual”.
Un alt lucru ce nu-mi place la acest gel de duș este consistența: seamănă cu mierea, dar cumva e necesară o cantitate industrială de produs pentru a face cât de cât spumă. În plus, colorantul din gel se evidențiază foarte bine în apă, lasă o nuanță foarte slabă de portocaliu pe piele. Mirosul, pe lângă faptul că e de patiserie, are și o notă finală foarte chimică, care mie nu-mi place deloc. 
Drept urmare, eu nu vă recomand acest gel de duș. Miroase înecăcios, nu este economic deloc și din punctul meu de vedere e un gel de duș foarte nepotrivit cerințelor mele.

Comentarii