Manichiura de miercuri: Mint și pastel

Bună!
Astăzi am pregătit o manichiură mentolată și ușoară, ca o ninsoare pe care o aștept încă de iarna trecută :)
Ingredientele #manichiurademiercuri de azi sunt:
Pietricele de pe eBay;
Flormar nr.310 Snow White (văzută aici);
Revlon nr. 020 Pure Pearl (utilizată aici); 
Astor Fashion Studio nr. 208006 (folosită aici);
Bandă autocolantă de pe eBay.

Pașii:
1. Am aplicat baza;
2. Am aplicat câte două straturi de ojă Astor - pe unghia de la inelar, ojă Flormar pe unghiile de la degetul mare și cel mic, ojă Revlon pe unghia de la arătător și mijlociu, tot în două straturi;
3. Am delimitat cu ajutorul ojei peel-off o porțiune de pe unghiile date cu Revlon, iar la restul unghiilor am aplicat câte o pietricică;
4. La unghiile de la arătător și mijlociu am aplicat ojă Astor pe treimea superioară;
5. La delimitarea dintre ojele Astor și Revlon am aplicat banda autocolantă. Pe unghia de la degetul mic am făcut un colaj de benzi;
6. După aplicarea top coat-ului de la S.he, rezultatul final a fost;
Mie rezultatul îmi inspiră o iarnă calmă, cu multă zăpadă, o carte bună și ciocolată fierbinte cu scorțișoară. Abia aștept să ningă :)
Ce părere aveți despre manichiura de azi? Vă place? să aveți o zi frumoasă!

Comentarii