Uleiuri pentru păr de la Avon Advance Techniques

Salut! Articolul de azi este dedicat îngrijirii părului :)
De ceva timp am observat că părul meu a devenit foarte uscat la vârfuri, un lucru frustrant atunci când vreau să mă pieptăn, pentru că sunt nevoită să petrec mai mult timp cu peria în mână decât mi-aș fi dorit. Am început să caut soluții și le-am găsit la Avon. Le-am găsit pentru că sunt două - două uleiuri pentru podoaba capilară de la Advance Techniques. Am luat două produse pentru că erau la ofertă, cred că am dat vreo 20 de lei pe ambele.
Primul produs se numește Daily shine și este un ser pentru vârfuri deteriorate, pentru toate tipurile de păr. Deși e ser, mie îmi dă impresia unui ulei mai lichid. Îl folosesc de fiecare dată după ce mă spăl pe cap și pot să spun că de la un timp încoace nu mai am nevoie de balsam pentru păr. În prezent în baia mea există doar două produse destinate podoabei capilare: un șampon și o mască de păr. Daily shine este un produs foarte fain în ceea ce privește îmblânzilrea părului: e destul să aplic 5 puf-uri de produs în palme, să îl întind pe păr, de la jumătate spre vârfuri și pieptănatul devine de n ori mai ușor, rapid și plăcut, fără fire rupte. Ca miros, este plăcut dar cam puternic - aplic produsul în baie pentru că se răspândește rapid prin aer și e cam deranjant în cameră; pe păr însă, rămâne sub forma unei urme aromate.
Al doilea produs, pe care recunosc că nu l-am folosit foarte mult, este varainta 360 Nourishment, tot de la Advance Techniques, cu ulei de argan Marocan. Este un tratament tip leave-in și e destinat tuturor tipurilor de păr. Nu pot să spun prea multe despre acesta pentru că l-am folosit de câteva ori, imediat după ce m-am spălat pe cap, doar pe vârfuri. Nu știu dacă folosit mult timp face minuni, dar momentan nu prea am chef să-l folosesc - aștept să-l termin pe cel de sus. 
Per total, consider că aceste produse de la Avon sunt o variantă bună pentru păr, mai ales cel mixt. Asigură o pieptănare ușoară, sunt relativ economice, nu influiențează în niciun fel vopseaua de păr - nu am observat să o ”ajute” să devină ternă mai repede sau invers, să îi potențeze culoarea.
Folosiți aceste produse? Ce părere aveți? O zi faină!

Comentarii