Produse consumate - Iulie 2016

Bună-bună, eu sunt Elena - eterna proprietară a măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...
 
Produse consumate!
Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul și dvs :) Deoarece luna aceasta am consumat destul de multe lucruri, le voi împărți pe categorii. Să începem:
 
 1. Protecție solară pentru păr de la Balea. Am procurat acest spray vara trecută și l-am folosit doar în perioada caldă a anului. Pot să spun că a oferit o oarecare protecție a culorii, se ducea ceva mai greu de pe păr, dar să zic că a fost un produs extraordinar... ei bine, mi-a plăcut, dar nu l-aș mai procura;
2. Vopseaua de păr Garnier Color Naturals Creme, nuanța 7.40+ Cupru pasional. V-am povestit mai mult despre aceasta în articol, e o descoperire recentă dar deja îndrăgită. După mine, e cea mai faină nuanță de portocaliu pe care am folosit-o vreodată;
3. Nuanțator Tonika, nuanța 5.35 Chihlimbar roșu. Am folosit acest produs împreună cu vopseaua de la Garnier și s-au împăcat de minune pe părul meu. Mai mult ca sigur voi mai procura acest nuanțator;
 
4. Parfum Little Black Dress de la Avon. Nu prea mi-a plăcut mirosul acestui parfum pe piele - nu ne-am împăcat, însă pe păr s-a comportat de minune, așa că am folosit parfumul așa. Mi-a plăcut faptul că a persistat pe păr și după două zile - eu îl foloseam de fiecare dată după ce mă spălam pe cap, pe părul ud. Per total pot să spun că e un parfum care persistă, dar nu e genul meu;
5. Gel de duș Royal Oud de la Tesori d'Oriente. Am scris recent un articol despre acest gel de duș și sincer mă bucur că l-am terminat - relativ repede;
6. Nuanțator Tonika, nuanța 6.65 - Indian Summer. Sunt la al doilea tub și mai mult ca sigur voi mai procura acest produs: îmi place nuanța, textura nuanțatorului, faptul că pigmentul se menține mult timp pe păr;
7. Cremă pentru mâini Pink Jasmine de la Avon care. Îmi plac cremele din această gamă - câteva luni în urmă am mai terminat una, dar cu ulei de argan. Crema de față a avut grijă de pielea mâinilor, unghii și cuticule, a avut un miros plăcut și a durat ceva timp până am terminat-o. Cred că voi mai procura acest produs;
8. Sanitizer pentru mâini, pe care l-ați mai văzut în articolul Ce am în geantă? . A început să miroase ciudat, deși nu e expirat, așa că l-am trimis la coșul de gunoi;
9. Loțiune de corp cu vanilie de la Avon naturals. Mi-a plăcut mult produsul pentru că mi-a hidratat pielea și în plus, a conferit senzația de cosy. Îmi plac produsele din această gamă de la Avon și cred că voi mai încerca câteva variante;
10. Balsam hidratant Esential care de la Nivea. V-am mai povestit despre acesta și în continuare afirm că balsam mai fain pentru buzele mele nu am mai găsit în comerț. Hidratează, îngrijește, un produs perfect pentru nevoile mele;
11. Trei mostre de ruj de la Avon: Rose Bouquet, Spring Lilac și Poppy Pink. Am scris recent un articol despre acestea și mă gândesc să procur un ruj normal size.  Au un pigment puternic, persistă pe buze timp îndelungat - în cazul în care nu bei/mănânci ceva, nu usucă.
Voi ce produse din această listă folosiți? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți!   

Comentarii