Elmiplant Sun - Ulei spray protector Omega Protect

Dacă vă doriți nespus de mult un bronz sănătos, dar natura v-a înzestrat cu o piele albă, care mai curând se înroșește și nu capătă o nuanță mai închisă, uleiul este răspunsul, dar cu câteva condiții:
- acesta nu trebuie folosit din prima zi de expunere la soare, căci știți voi, roșeața;
- nu se aplică în intervalul orar 11-15; de altfel, nici expunerea la soare nu e recomandată în aceste ore;
- orice ulei din comerț ar trebui să aibă un grad de protecție, oricât de mic;
- ideal este acel produs care fixează uniform bronzul fără a dăuna pielii;
Luând în considerare aceste aspecte, m-am plimbat mult și bine pe la insulița cu produse pentru plajă. Îmi doream un ulei care să mă ajute să mă bronzez mai rapid, fără a trece prin fazele de D și T: durere și tortură. Privirile mele s-au îndreptat spre Elmiplant, căci este o firmă a cărei produse pentru corp îmi plac. Am ales uleiul Omega Protect din mai multe motive:
- oferă protecție medie, ceea ce pentru mine, după o săptămână de plajă, este ok;
- SPF 15, perfect pentru ce vreau eu;
- este rezistent la apă - chiar e. După o jumătate de oră stat în apă încă se simte pe piele un strat fin;
- grăbește procesul de bronzare - cel puțin, simțeam că soarele mă încinge mai tare cu uleiul aplicat;
- conține ulei de macadamia, de care sincer nu îmi pasă în mod special, dar miroase bine;
- uleiul de macadamia e 100% organic, are un complex omega în compoziție și produsul nu conține parabeni;
- uleiul vine sub formă de spray și cred că aceasta este forma ideală a unui produs de genul, mai ales că mie-mi plac produsele cu pompiță.
După o zi de folosire, am observat că bronzul se lipește mai ușor. În ceea ce privește cantitatea, spray-ul vine într-un volum de 150 ml, dar se duce relativ repede, deci după aproximările mele îmi va mai ajunge pentru un 6-8 zile de mare.
Evident, nu am devenit creolă peste noapte, dar cu siguranță voi lua acest spray cu mine la plajă până la sfârșitul vacanței. Este un produs bun și-l recomand.
Voi cum accelerați procesul de bronzare? Să aveți o zi faină!

Comentarii