IDC Institute Scented Garden - loțiune pentru corp și mâini Warm Lavender

Salut!
Astăzi voi vorbi despre o loțiune pentru corp și mâini de la IDC Institute, colecția Scented Garden. Loțiunea este în varianta Warm Lavender și e procurată de pe elefant.ro.
Nu mi-a fost cunoscută firma respectivă până când o colegă nu m-a întrebat dacă vreau să fac comandă de ceva de pe elefant, că era plin de reduceri. M-am uitat, m-am gândit, mi-a sărit în ochi loțiunea respectivă, mai ales că era redusă de la 23 de lei la 10, mai venea și în varianta de 500 ml și mi-am zis de ce nu?
Loțiunea de corp a venit în două zile cred și din prima mi-a stârnit întrebări. Pe site ambalajul părea a fi mai sofisticat, dar nu asta era problema, ci faptul că deși loțiunea este cu aromă de lavandă, pe ambalaj apar flori de liliac. În ceea ce privește mirosul, acesta nu seamănă nici pe departe a lavandă, nici măcar a liliac. Îmi inspiră ceva foarte chimic, un fel de miros floral eșuat. Un alt aspect care mă cam deranjează este faptul că produsul odată întins pe piele capătă aspect de săpun lichid aplicat pe pielea uscată - se creează un fel de spumă-peliculă.
Totuși, sunt și plusuri: în primul rând faptul că ”spuma-peliculă” dispare în vreo 2 minute, deci nu merge să folosesc produsul când mă grăbesc să plec undeva, dar ajunge să se îmbibe în piele. În al doilea rând, surprinzător pentru mine, loțiunea de la IDC Istitute hidratează pielea. Având în vedere ce minusuri are, nu mă așteptam ca produsul să-și facă treaba.
În concluzie, nu a fost cea mai bună achiziție a mea, dar a costat doar 10 lei deci nu e mare pagubă.
Folosiți produse marca IDC Institute? Ce părere aveți despre acestea? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii