The Body Shop & Bottega Verde - căpșuni și mure

Bună-bună, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vă prezint ceva delicios, și anume...

Săpun și gel de duș!

Mai bine zis, postarea de azi va fi despre veri delicioase, ascunse în baie, care răsar în toamnele ploioase și iernile reci. Eu am primit aceste ”veri” de ziua mea de la sora mea dragă și am așteptat cu nerăbdare să le încep, deoarece eram sigură că vor fi perfecte pentru zilele de noiembrie. 
Primul produs este un săpunel delicios făcut (aproape) din căpșuni de la The Body Shop. Are o aromă fabuloasă care se păstrează și pe piele. Ce să mai zic de culoare - roșie precum căpșunile coapte-coapte. Îl folosesc exclusiv pentru față și îmi place că acesta curăță pielea fără a o usca - după folosire fața mea radiază, nu se simte întinsă și miroase a căpșunele :)
Al doilea produs este un gel de duș Bagnodoccia  de la  Bottega Verde cu miros amețitor de mure. Îl folosesc în paralel cu săpunul - căpșunile pentru față, murele pentru corp. În concluzie, o salată :)
Ceea ce îmi place la acest gel de duș  - de fapt, este un 2 în 1, gel de duș + spumant de baie - este, evident, mirosul și formula. Creează o spumă foarte fină pe piele, curăță delicat și păstrează senzația de fresh ceva timp după. Să nu uit că mirosul de mure persistă și pe pielea uscată - într-o variantă mult mai subtilă, dar încă perceptibilă.

Impresii:
Mi-a plăcut foarte mult cadoul surorii mele. Săpunul  curăță delicat, fără a usca pielea, iar gelul de duș îndepărtează impuritățile și lasă o senzație de prospețime de lungă durată. Să nu  mai zic - ambele produse au un miros delicios care se amestecă pe piele și persistă după baie. În casa mea miroase a pomușoare, a vară și a iubire. 

Voi ați încerca aceste delicii? Ce părere aveți despre produsele de la  The Body Shop sau Bottega Verde? O zi cât mai reușită să aveți!


Comentarii