Avon Planet Spa Caribbean Escape - Brightening Face Massage Mask

Bună, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj, iar astăzi aș vrea să vă povestesc despre...

Mască facială!

Cred că v-am plictisit deja cu produsele mele de la Avon, linia Planet Spa - și anume colecția Caribbean Escape. Dar acesta este ultimul, promit! :D
Setul cuprinde un tratament iluminator pentru față, un unt de corp - iluminator și el, spumă pentru baie cu particule radiante și masca facială din această postare.  Recunosc, pe aceasta am folosit-o cel mai puțin din simplul motiv că nu prea ne înțelegem. De ce?
- în primul rând,  nu are același efect precum tratamentul iluminator - deși acestea două ar trebui să se completeze;
- conține particule abrazive care odată aplicate pe față funcționează mai mult ca un scrub decât o mască; plus că particulele respective sunt puțin cam iritante pentru pielea mea;
- textura acestui produs nu este plăcută tactil - cel puțin pentru mine. Masca are o consistență păstoasă și îmi inspiră mai mult maioneză în tub băgată la frigider, deși mirosul măscuței este similar cu restul produselor;
- deși scrie că masca este iluminatoare, ei bine, nu e. Nu știu dacă e de vină tenul meu foarte deschis sau formula produsului care nu își face treaba, dar eu nu am simțit nicio ”iluminare”.

Impresii:

Eu nu m-am împăcat bine cu masca iluminatoare, ceea ce nu înseamnă că același lucru se aplică la toată lumea. Mie mi-a inspirat mai mult o variantă densă a tratamentului iluminator, cu un efect mai redus. Totuși, dacă sunteți ok cu o textură mai abrazivă și vă place acest tip de prezentare a produsului, eu zic să îl încercați. Linia Caribbean Escape este un deliciu, așa că dacă vă este dor de vară - încercați-o pe propria piele :)

O zi minunată să aveți !

Comentarii