Manichiură geometrică alb-negru

Salutare, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vă prezint o...

Manichiură geometrică!

Cred că ați observat că nu v-am mai prezentat nimic legat de unghii de ceva timp, lucru care se datorează unui super-tratament pentru unghii despre care v-am povestit aici.  Ei bine, a venit și ziua în care scot la iveală un model care se realizează destul de ușor, dar necesită multe resurse și combină mai multe tehnici pe care vi le-am prezentat în trecut, în alte postări legate de manichiură. Inițial această ”compoziție” pare a fi foarte complicată - dar nu e nici pe departe! Să începem:
- unghiile se curăță și se șterg cu dizolvant pentru lac de unghii - pentru a ne asigura că suprafața nu are urme de impurități sau grăsime, căci aceste două ”prietene” sunt în stare să deranjeze oja, astfel încât aceasta nu aderă foarte bine și riscă să se crape a doua zi;
- se aplică un strat de base coat - eternul meu base coat de la Avon, seria nail experts cu efect fortifiant;
  - după uscarea acestuia, se aplică 1-2-3 straturi de ojă albă. Eu am avut o ojă foarte faină de la Melkior, însă i-a expirat termenul de valabilitate și a trebuit să îmi iau alta. Am ales o ojă de la Flormar, și anume nuanța 310 Snow White. Deși mai am câteva oje de la Flormar și sunt încântată de acestea, oja de față m-a cam întristat. Pentru a obține un alb uniform, a trebuit să aplic trei straturi, pentru că de fiecare dată unghia părea cheală și se formau goluri. Consistența ojei e cam lichidă - nu știu dacă acesta este motivul acoperirii slabe pe care o oferă, dar în fine;
- după uscarea ojei, prin metoda stamping ( explicată mai pe îndelete aici ) se aplică trei modele geometrice pe trei unghii - de la degetul arătător, mijlociu și inelar. Plăcuța cu modele este procurată de pe eBay și eu sunt foarte mulțumită de aceasta. Puteți folosi ce modele doriți - există o mie și una de plăcuțe cu tot atâtea modele - eu voiam ceva legat de figuri geometrice. Oja folosită pentru modele este una tot de la Flormar, dar de data aceasta una neagră - nuanța 313, Black Minimalism. Ca ojă pentru ștampilă s-a comportat ok, deși eu mă așteptam la un negru mai intens - respectiva dă spre un gri închis; nu știu încă dacă se comportă ca oja albă - dacă lasă unghia cheală. În ce privește consistența, la fel, e cam apoasă;
 - pe unghiile de la degetul mare și mic se aplică pietricele - vi le-am mai prezentat într-o postare. Se aplică cu ajutorul unei pensete - dacă nu aveți ceva mai bun la îndemână - peste un strat de ojă care nu s-a uscat încă. Le puteți aplica peste ultimul strat de ojă albă, cât e ”proaspătă”, sau aplicați după uscarea ojei albe un strat de ojă transparentă, pentru a asigura fixarea pietricelei;
- ultima mișcare este, desigur, top coat-ul - eu sunt fidelă unui top coat de la Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping Top Coat deoarece îmi place cum îmi păstrează manichiura intactă pentru aproximativ o săptămână. 
Voila! Unghiuțele dvs sunt gata!
Impresii:
De ceva timp aveam în minte acest model, dar tot nu reușeam să-l realizez - ba nu aveam destul timp, ba povestea cu tratamentul, ba mai știu eu ce... dar sunt mulțumită de rezultat. Mi-am dorit modele geometrice, îm mod special pătrate/romburi deoarece consider că se potrivesc mai bine cu non culorile alb și negru. Cred că este o manichiură reușită și că se potrivește inclusiv doamnelor sau domnișoarelor cu un serviciu mai restrictiv în ceea ce privește unghiile - este un tip de manichiură care arată drăguț pe unghiile scurte și în plus, este realizat în culori clasice. 

Vouă vă place această manichiură? O zi minunată să aveți!

Comentarii