The Body Shop - Fresh Body Sorbet cu extract de mango

Hello!
Acum că a venit frigul, mi s-a aprins pofta de produse dulci, care să contrasteze cu vremea rece de afară și să-mi hidrateze pielea. Așa am ajuns să aleg pentru perioada aceasta Fresh Body Sorbet de la The Body Shop, pe care l-am primit cadou de la o coleguță dragă :)
Sorbetul meu este cu extract de mango și la prima aplicare mi-a plăcut mult formula acestui produs. Este cremoasă și totodată îmi aduce aminte de marmeladă. Miroase subtil a mango, iar produsul intră imediat în piele.
Din câte am văzut, produsele de la The Body Shop sunt destul de scumpe la noi - un astfel de sorbet costă în jur de 60 de lei, așa că eu personal nu l-aș procura la preț întreg. Ce-i drept, produsul se consumă cam repejor, de aceea nu îl folosesc zilnic, ca să-i mai prelungesc viața. Acestea fiind spuse, eu personal nu-i justific prețul ridicat de la noi, mai ales că minuni nu face. Dar aici depinde deja de gusturile fiecăruia.
Dacă ai încercat un sorbet, cum ți s-a părut? Ce impresii ți-a creat?

Comentarii